Gwiazda (1)

Dewastator – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Avery Carrington.

Solucja Edytuj

Planowany budynek Avery'ego nie mieści się na terenie, posiadanym przez jego właściciela. Dlatego, Avery planuje na pewien czas opuścić miasto, a my podczas jego nieobecności mamy „oczyścić” miejsce pod jego budynek.

Aby tego dokonać, musimy poważnie uszkodzić budynek. Zrobimy to przy użyciu kilku bomb oraz zdalnie sterowanego helikoptera. Aby przejąć nad nim kontrolę, wsiadamy do pobliskiego Top Funa. Na całe zadanie mamy siedem minut, jednakże czas ten zacznie być odliczany, gdy podniesiemy pierwszą bombę.

Wykorzystujemy to i zanim podniesiemy tę bombę, lecimy do budynku i zabijamy wszystkich znajdujących się w niej robotników i strażników (używając śmigła helikoptera), przy okazji zapoznając się z lokalizacjami beczek, na których mamy podłożyć bomby.

Wtedy, wracamy na plac i zabieramy pierwszą bombę. Nieniepokojeni przez nikogo, podkładamy bomby na wszystkich czterech kondygnacjach budynku, rozpoczynając od dołu.

Kolejność podkładania bomb jest de facto dowolna, ale układ budynku wydaje się nam narzucić sposób wykonywania misji. Gdy podłożymy wszystkie cztery bomby, nastąpi ich detonacja, która zniszczy budynek.

Ciekawostki Edytuj

  • Po wykonaniu tej misji w pokoju Willi Vercettiego pojawi się rozpakowane pudełko Action Heli z namalowanym helikopterem RC Goblin, użytym w tej misji.
  • W trakcie tej misji jeden z robotników powie What the f...?. Nie zastosuje wulgarnego słowa.
  • Jest to jedyna misja od Avery'ego, która nie wymaga od gracza zmiany ubrania.

Uwagi Edytuj

  • Model helikoptera ma ograniczony zasięg sterowania. Jeśli skierujemy się w inną stronę niż budynek, model wybuchnie, co spowoduje niezaliczenie misji.

Poprzednia: Dewastator Następna:
Avery Carrington (VC - HUD) Trafne argumenty Avery Carrington (VC - HUD) Pogrzeb