FANDOM

Deluxo – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Vice City Stories i w Grand Theft Auto V jako klasyk sportowy.

Uniwersum 3D Edytuj

Deluxo jest wzorowane na samochodzie DMC-12 DeLorean, choć przód nieco przypomina Oldsmobila Firenzę. Deluxo jest bardzo dobrym samochodem do wyścigów, z dużą prędkością maksymalną i przyspieszeniem, ale nie jest za bardzo wytrzymały, także jego skrętność nie prezentuje się najlepiej.

Prawdopodobnie handling, jak zarówno prędkość i sterowanie, zostały zaadaptowane ze Stingera gangu Yakuza, z Grand Theft Auto III.

Uniwersum HD Edytuj

Deluxo powróciło do serii po aktualizacji Skok na koniec świata. Jego wygląd nie uległ żadnym zmianom, ale dysponuje nieco słabszymi osiągami. Jest pojazdem dwuosobowym. Może być modyfikowane w warsztatach samochodowych Los Santos Customs, Beeker's Garage i w Mobilnym Centrum Operacyjnym. Po naciśnięciu odpowiedniego przycisku na klawiaturze lub kontrolerze, Deluxo zaczyna latać jak samolot.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

  • Może zostać przywołany za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli oderwiemy przedni zderzak Deluxo będziemy mogli zauważyć grill identyczny do tego jaki posiada oryginalny DeLorean, mimo iż normalnie jest on zasłonięty zderzakiem nie posiadającym grilla (VC).
  • W GTA San Andreas jeżeli nie zaliczymy niektórych misji gdzie wymagane jest przejechanie dość długiej trasy (np. OG Loc, Przynęta) to przy kolejnym podejściu (o ile nie wczytaliśmy gry) będzie można skorzystać z opcji szybkiej podróży – jeżeli naciśniemy Y będzie można przenieść się od razu na miejsce docelowe i zaoszczędzić w ten sposób czas. Opcja ta jest symbolizowana strzałką z Deluxo w środku. Jest to nawiązanie do znanego filmu Powrót do przyszłości gdzie samochodem, którego używano jako wehikuł czasu był DMC-12 DeLorean, na którym Deluxo jest wzorowane, a pamiętajmy, że w GTA SA korzystając z szybkiej podróży symbolizowanej Deluxo przenosimy się w czasie na miejsce docelowe.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Wyłącznie w wersji na konsole nowszej generacji (Xbox one i PlayStation 4) oraz PC.