FANDOM

POJAZD
Deluxo
Deluxo (VCS)
Występuje w
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Typ sportowy
Przypomina Oldsmobile Firenza hatchback/DMC DeLorean

Deluxo – szybkie coupé występujące w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Deluxo jest wzorowane na samochodzie DMC-12 DeLorean, choć przód nieco przypomina Oldsmobila Firenzę. Deluxo jest bardzo dobrym samochodem do wyścigów, z dużą prędkością maksymalną i przyspieszeniem, ale nie jest za bardzo wytrzymały, także jego skrętność nie prezentuje się najlepiej.

Prawdopodobnie handling, jak zarówno prędkość i sterowanie, zostały zaadaptowane ze Stingera gangu Yakuza, z Grand Theft Auto III.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli oderwiemy przedni zderzak Deluxo będziemy mogli zauważyć grill identyczny do tego jaki posiada oryginalny DeLorean, mimo iż normalnie jest on zasłonięty zderzakiem nie posiadającym grilla (VC).
  • W GTA San Andreas jeżeli nie zaliczymy niektórych misji gdzie wymagane jest przejechanie dość długiej trasy (np. OG Loc, Przynęta) to przy kolejnym podejściu (o ile nie wczytaliśmy gry) będzie można skorzystać z opcji szybkiej podróży – jeżeli naciśniemy Y będzie można przenieść się od razu na miejsce docelowe i zaoszczędzić w ten sposób czas. Opcja ta jest symbolizowana strzałką z Deluxo w środku. Jest to nawiązanie do znanego filmu Powrót do przyszłości gdzie samochodem, którego używano jako wehikuł czasu był DMC-12 DeLorean, na którym Deluxo jest wzorowane, a pamiętajmy, że w GTA SA korzystając z szybkiej podróży symbolizowanej Deluxo przenosimy się w czasie na miejsce docelowe.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki