Fandom

GTA Wiki

Delikatesy Pod Psem

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Logo firmy
Delikatesy Pod Psem (III).jpg

Delikatesy Pod Psem w Trenton, 2001

Disambig.svg Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "Bitch 'n' Dog Food". Zobacz także: produkt tej firmy o tej samej nazwie

Delikatesy Pod Psem (ang. Bitch 'n' Dog Food) – fabryka występująca w Liberty City. Znajduje się w Trenton w Portland. Jej jedynym znanym właścicielem jest Marty Chonks (2001). Po jego śmierci fabryka prawdopodobnie nie miała już żadnego właściciela.

Delikatesy musiały powstać przed 1984 rokiem, ponieważ na niektórych ciężarówkach w Grand Theft Auto: Vice City Stories widnieje logo Bitch 'n' Dog Food. Logotypy tejże firmy pojawiają się również na ciężarówkach w Grand Theft Auto: Vice City. W Grand Theft Auto: San Andreas puszki z karmą dla psów wyprodukowane w tej fabryce są sprzedawane w sklepie 24/7.

Fabryka w Trenton powstała pomiędzy 1998 a 2001 rokiem. Wcześniej na miejscu fabryki znajdowała się fabryka kiełbas Don Kiddick's Sausage Factory. Nie jest wiadome, gdzie Delikatesy znajdowały się wcześniej.

W Grand Theft Auto Online, jeśli gracz posiadał konto Xbox Live/PlayStation Network połączone z Rockstar Games Social Club, w dniu 20 czerwca 2014 dostał koszulkę z logo firmy. Można było ją także zdobyć w jednym ze specjalnych zrzutów w dniu 22 grudnia 2014.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki