Fandom

GTA Wiki

Degenatron

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Degenatron (logo).png

Degenatron – automat do gier, występujący w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, w trzech miejscach: w restauracji sieci The Well Stacked Pizza Co. w Małym Haiti, w firmie taksówkarskiej oraz mieszkaniu Yusufa. Dziwnym jest to, że gry, które obsługuje ta konsola, technicznie przypominają te z 1. połowy lat 70. W roku 1984 (bo wtedy powstały owe gry) istniały już takie produkcje, jak Wild Gunman, czy Ice Climber, do których Degenatron nawet się nie umywa. Prawdopodobnie to parodia wszystkich "konsolówek", głównie tych firmy Atari. W GTA VC w automacie dostępne są trzy gry: Defender Of The Faith, Monkey's Paradise oraz Penetrator. W te gry można zagrać na stronie automatu: rockstargames.com/degenatron. W GTA TBGT automat ten pojawia się tylko podczas cutscenek i nie jest włączony. Konsola jest reklamowana m. in. w radiu Flash FM.

Ciekawostki Edytuj

Degenatron (TBGT - 2).png
  • W misji High Dive przez pewien czas możemy zobaczyć włączony Degenatron, kory włącza się bez powodu by później w ten sam sposób wyłączyć się.

Więcej w Fandom

Losowa wiki