FANDOM

MISJA
Deconstruction Yard!
PS: De-Contruction Yard!
Deconstruction Yard! (7)
Claude wstrzymuje budowę Zaibatsu poprzez zabicie jej kierownika
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Krishna (GTA2 - HUD) Krishna
Lokalizacja zielona budka u góry w Hut on the Hill,
Industrial, Anywhere City
Cel wstrzymanie budowy Zaibatsu
Nagroda $40 000
Wymagania respekt +1 dla gangu Krishna
Niezaliczenie śmierć Leo

Deconstruction Yard! – jedna z siedmiu misji dla Krishny w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Sunbeam informuje nas, że na świętej ziemi Krishny gang Zaibatsu buduje centrum handlowe. Naszym zadaniem w tej misji będzie wstrzymanie budowy. Na samym początku, jedziemy do bramy, prowadzącej na teren budowy; na miejscu okaże się, że jest zamknięta. Będziemy więc zmuszeni do sprowadzenia ślusarza - wybór padnie na niejakiego Leo. Leo znajduje się teraz na terenie mafii rosyjskiej, próbując wysadzić generator przy Water Towers. Gdy do niego dotrzemy (wchodzimy na schody i idziemy do niego po kładkach), ten nie będzie chciał nam pomóc; aby zmienił zdanie, używamy koktajlu Mołotowa na generatorze, w który on nie mógł trafić. Znajdujemy jakiś samochód i zabieramy Leo na plac budowy - ten otworzy bramę. Dopiero teraz możemy zatrzymać budowę, w tym celu trzeba będzie pozbyć się kierownika tejże budowy. Jest on chroniony przez grupę czterech członków Zaibatsu; rozjeżdżamy ich lub wysadzamy koktajlem Mołotowa (jak na screenie 6.). Następnie, wchodzimy na schody i pozbywamy się bezbronnego kierownika. Ostatnią częścią zadania będzie wysadzenie zatruwającej powietrze ciężarówki; jest ona na północ od nas, tak jak kierownika, chronią jej czterej członkowie Zaibatsu, których pozbywamy się, jak pierwszej grupy. Wysadzamy ciężarówkę w powietrze dowolnym sposobem, a misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki