Fandom

GTA Wiki

DeadDodo

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
DeadDodo
DeadDodo (III).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
Typ awionetka
Przypomina Cessna 152
Zobacz Wodolot,
Dodo

DeadDodo – samolot sterowany przez komputer, występujący w Grand Theft Auto III i Grand Theft Auto: Vice City. Charakteryzuje się jasnoczerwonym kolorem i światłami na bokach skrzydeł, które są dłuższe, niż w „normalnym” Dodo. W GTA III występuje w dwóch misjach: Kropla w oceanie i Wyrzutnia ziemia-powietrze. Prócz tych misji, samolot lata w obrębie miast Liberty City i Vice City, nie nadaje się do użytkowania, a jego tekstury nie posiadają pliku kolizyjnego, dlatego można przez niego przelecieć. W GTA: Vice City ma przyczepiony do ogona transparent z napisem Zombie Elvis Found!. Jeżeli w tej grze zestrzelimy tę awionetkę, stanie w ogniu i eksploduje, a napis po pewnym czasie zacznie opadać na dół. Za zestrzelenie awionetki w obu grach dostajemy 4 poziom złej sławy.

Tory lotu DeadDodo Edytuj

Sytuacja Plik DAT
Tor lotu po mieście flight2.dat
Wyrzutnia ziemia-powietrze flight3.dat
Kropla w oceanie flight4.dat

W GTA: Vice City, tor lotu Dodo jest regulowany przez plik train2.dat.

DeadDodo (VC).jpg

Awionetka z afiszem w GTA: Vice City

CiekawostkiEdytuj

  • W GTA III i GTA: Vice City śmigło DeadDodo nie kręci się nigdy, zaś w zwykłym Dodo kręci się nawet po jego zniszczeniu (tylko w GTA III i GTA: LCS).
  • Kod na zniszczenie wszystkich pojazdów nie ma żadnego wpływu na ten samolot.
  • DeadDodo nigdy nie jest pilotowany podczas gry.
  • W GTA III trasa DeadDodo zaczyna się i kończy w tym samym miejscu (koło obserwatorium w Upstate), więc jest pętlą, natomiast w GTA Vice City już nie. Gdy w tej grze DeadDodo zniknie, (nad stadionem w Downtown), baner będzie się zachowywał jak po zestrzeleniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki