Fandom

GTA Wiki

Darko Brevic

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Darko Brevic
Darko Brevic (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1975 w Jugosławii
Zmarł w 2008 (jeśli gracz zdecyduje się go zabić)
Narodowość Serb
Związki Niko Bellic, Bernie Crane, Goran, Dragan, Dmitar, Mijo
Głos Michael Medeiros

Darko Brevic – postać występująca w Grand Theft Auto IV.

Przeszłość Edytuj

Darko, wraz z Niko, Florianem i innymi dwunastoma żołnierzami (Goran, Dragan, Dmitar, Mijo i nieznanych 8) uczestniczył w misji na terytorium wroga (podczas wojny). Jednak zdradził on resztę - cała piętnastka została zaatakowana. Przeżyli tylko Darko, Niko i Florian – inni zostali zabici.

Po wojnie trójka ocalałych rozdzieliła się. Brevic przeniósł się do Bukaresztu w Rumunii.

Zdarzenia z gry Edytuj

Niko przenosi się do Liberty City, aby znaleźć Floriana, który w tym czasie zmienił nazwisko na Bernie Crane. Odkrywa jednak, że Florian jest niewinny, i zaczyna szukać Darko. Jeden ze znajomych Niko pracujący w organizacji United Liberty Paper organizuje porwanie Darko, i wypuszcza go na płycie lotniska Francis International, na prośbę Niko; Niko przybywa na lotnisko z Romanem, i przesłuchuje Darko.

Darko mówi Niko, że Goran (inny członek drużyny) był odpowiedzialny za śmierć niektórych znajomych Darko i z tego powodu zdradził grupę za $1000 . Niko jest przerażony. Darko nazywa go hipokrytą, pada na kolana i mówi, że Niko zrobi mu przysługę, zabijając go. Darko zalewa się łzami, a Roman próbuje odciągnąć Niko od zabicia Darko, twierdząc, iż Darko „nie wygląda jakby szczególnie cieszył się życiem”. Niko staje przed wyborem: zabić Darko lub dać mu uciec. Jeśli gracz wybierze zabicie Darko poprzez wykonanie egzekucji, Niko odda w jego kierunku 12 strzałów – po jednym za każdego zabitego członka jego jednostki. W akcie skruchy Darko powie „dziękuję” i umrze.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niko i Darko mają bardzo podobne fryzury.
  • Jeśli gracz wybierze zabicie Darko, wykonując egzekucję, Niko odda w jego kierunku 12 strzałów bez przeładowania - po jednym za każdego zabitego członka jego jednostki. Co ciekawe, tak samo zrobi w przypadku pistoletu bojowego - chociaż ten w magazynku ma tylko 9 pocisków.
  • Nieznane są jego dalsze losy, jeśli gracz go oszczędzi. Możliwe, że pod wpływem wyrzutów sumienia popełnił samobójstwo.
  • W Liberty City można znaleźć przechodniów, którzy mają taki sam strój jak Darko.
  • Darko jest jednym z dwóch antagonistów, który występuje tylko raz. Drugim takim jest Miles O'Donovan.

Więcej w Fandom

Losowa wiki