Wikia

GTA Wiki

Da Nang Thang

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
MISJA
Da Nang Thang
(ang. The Da Nang Thang)
Da Nang Thang (14)
CJ pozbawia głowy Snakeheada
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Wu Zi Mu (SA - HUD) Wu Zi Mu
Lokalizacja zakład bukmacherski Wu Zi Mu w Chinatown, San Fierro, San Andreas
Cel przelot nad statkiem, uwolnienie uchodźców
Nagroda $15 000,
szacunek +
Wymagania Wodny szturm
Odblokowuje Krak bum-bum
Niezaliczenie śmierć uchodźców

Da Nang Thang – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta i ostatnia dla Wu Zi Mu.

Solucja Edytuj

Przed rozpoczęciem misji nie robimy zakupów w Ammu-Nation - możemy kupić najwyżej pancerz. Razem z Little Lionem robimy nalot na statek - dostajemy działko obrotowe i naszym zadaniem jest wykańczanie Da Nang Boys stojących na kontenerach. Nieważne jednak, jak będziemy się starać - w pewnym momencie na jeden z kontenerów wyjdzie nieśmiertelny gangster z wyrzutnią rakiet - helikopter spadnie do wody, Little Lion zginie, a my stracimy całą broń prócz noża. Podpływamy do frachtowca. Na miejscu, kucając, zabijamy strażników za pomocą noża - możemy zacząć strzelać po uzyskaniu jakiejś broni. Kierujemy się pod pokład, oczyszczając sobie drogę. Po zejściu pod pokład naszym zadaniem będzie uwolnienie uchodźców - torujemy sobie drogę do strażnika, wychodzimy na kontenery i ściągamy go z góry. Potem schodzimy na dół i odstrzeliwujemy kłódkę na kontenerze. Potem idziemy na mostek, zabijając kilku strażników. Tam spotkamy kapitana statku - Snakeheada. Zabijamy go za pomocą otrzymanej katany. Potem spotykamy się z uchodźcami, którzy spuszczą kilka pontonów.

Ciekawoski Edytuj

  • Oglądając na powtórce lot helikopterem, można zobaczyć że w helikopterze siedzi tylko pilot, zaś CJ stoi z minigunem poza helikopterem.
  • Gdy helikopter jest w powietrzu słychać jego dźwięk startu.
  • Gdy zabijemy gangstera rzucającego granat, jego broń rzucana nie pojawi się do zebrania.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Da Nang Thang Następna:
Wu Zi Mu (SA - HUD) Wodny szturm Triady (SA - HUD) Krak bum-bum[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Ostatni lot Toreno.

Więcej od Wikii

Losowa wiki