Da Nang Thang

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
MISJA
Da Nang Thang
(ang. The Da Nang Thang)
Da Nang Thang (14)
CJ pozbawia głowy Snakeheada
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Wu Zi Mu (SA - HUD) Wu Zi Mu
Lokalizacja zakład bukmacherski Wu Zi Mu w Chinatown, San Fierro, San Andreas
Cel przelot nad statkiem, uwolnienie uchodźców
Nagroda $15 000,
szacunek +
Wymagania Wodny szturm
Odblokowuje Krak bum-bum
Niezaliczenie śmierć uchodźców

Da Nang Thang – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta i ostatnia dla Wu Zi Mu.

Solucja Edytuj

Przed rozpoczęciem misji nie robimy zakupów w Ammu-Nation - możemy kupić najwyżej pancerz. Razem z Little Lionem robimy nalot na statek - dostajemy działko obrotowe i naszym zadaniem jest wykańczanie Da Nang Boys stojących na kontenerach. Nieważne jednak, jak będziemy się starać - w pewnym momencie na jeden z kontenerów wyjdzie nieśmiertelny gangster z wyrzutnią rakiet - helikopter spadnie do wody, Little Lion zginie, a my stracimy całą broń prócz noża. Podpływamy do frachtowca. Na miejscu, kucając, zabijamy strażników za pomocą noża - możemy zacząć strzelać po uzyskaniu jakiejś broni. Kierujemy się pod pokład, oczyszczając sobie drogę. Po zejściu pod pokład naszym zadaniem będzie uwolnienie uchodźców - torujemy sobie drogę do strażnika, wychodzimy na kontenery i ściągamy go z góry. Potem schodzimy na dół i odstrzeliwujemy kłódkę na kontenerze. Potem idziemy na mostek, zabijając kilku strażników. Tam spotkamy kapitana statku - Snakeheada. Zabijamy go za pomocą otrzymanej katany. Potem spotykamy się z uchodźcami, którzy spuszczą kilka pontonów.

Ciekawoski Edytuj

  • Oglądając na powtórce lot helikopterem, można zobaczyć że w helikopterze siedzi tylko pilot, zaś CJ stoi z minigunem poza helikopterem.
  • Gdy helikopter jest w powietrzu słychać jego dźwięk startu.
  • Gdy zabijemy gangstera rzucającego granat, jego broń rzucana nie pojawi się do zebrania.

Poprzednia: Da Nang Thang Następna:
Wu Zi Mu (SA - HUD) Wodny szturm Triady (SA - HUD) Krak bum-bum[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Ostatni lot Toreno.