Da Nang Thang – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta i ostatnia dla Wu Zi Mu.

Solucja Edytuj

Przed rozpoczęciem misji nie robimy zakupów w Ammu-Nation – możemy kupić najwyżej pancerz. Razem z Little Lionem robimy nalot na statek. Dostajemy działko obrotowe, z którego mamy strzelać do członków gangu Da Nang Boys stojących na kontenerach. Nieważne jednak, jak będziemy się starać w pewnym momencie na jeden z kontenerów wyjdzie nieśmiertelny gangster z wyrzutnią rakiet – helikopter spadnie do wody, Little Lion zginie, a my stracimy całą broń prócz noża. Podpływamy do frachtowca. Na miejscu, kucając, zabijamy strażników za pomocą noża – możemy zacząć strzelać po uzyskaniu jakiejś broni. Kierujemy się pod pokład, oczyszczając sobie drogę. Po zejściu na dół naszym zadaniem będzie uwolnienie uchodźców – torujemy sobie drogę do strażnika, wychodzimy na kontenery i ściągamy go z góry. Potem schodzimy na dół i odstrzeliwujemy kłódkę na kontenerze. Następnie idziemy na mostek, zabijając kilku strażników. Tam spotkamy kapitana statku – Snakeheada. Zabijamy go za pomocą otrzymanej katany. Potem spotykamy się z uchodźcami, którzy spuszczą kilka pontonów.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie musimy płynąc na statek tuż po zestrzeleniu helikoptera. Zawsze możemy popłynąć do brzegu i zdobyć broń np. w Ammu-Nation i wrócić na statek uzbrojeni (w misji nie mamy żadnego limitu czasowego).
  • Podczas misji, gracz nie otrzyma żadnego poziomu złej sławy.
  • Oglądając na powtórce lot helikopterem, można zobaczyć że w helikopterze siedzi tylko pilot, zaś CJ stoi z minigunem poza helikopterem.
  • Gdy helikopter jest w powietrzu, słychać jego dźwięk startu.
  • Gdy zabijemy gangstera rzucającego granat, jego broń rzucana nie pojawi się do zebrania.
  • Nie musimy iść do Snakeheada i walczyć z nim na katany – można go także zabić strzelając wyrzutnią rakiet w miejsce, w którym się znajduje.
  • Nawet jeśli gracz przed tą misją nie miał przy sobie noża, automatycznie otrzyma go po tym, jak helikopter zostanie zestrzelony.

Poprzednia: Da Nang Thang Następna:
Wu Zi Mu (SA - HUD) Wodny szturm Triady (SA - HUD) Krak bum-bum[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Ostatni lot Toreno.