FANDOM

Da Nang Boys – gang występujący w Grand Theft Auto: San Andreas pochodzenia wietnamskiego. Ich największym wrogiem są Triady. Zabijamy szefa Da Nang Boys, Snakeheada, w czasie misji Da Nang Thang. Gang ten jest neutralny, ale jak za bardzo się do nich zbliżymy to ich członkowie zaczną biegać za CJ-em. Gang ten zajmuje się wymuszeniami i handlem narkotyków. Niektórzy członkowie gangu, noszą koszulki z nadrukiem ARMY. Nazwa pochodzi od wietnamskiego miasta Đà Nẵng. Charakteryzuje ich biały oraz szary kolor. Jest to najprawdopodobniej jeden z najbrutalniejszych gangów w stanie San Andreas. Na wyposażeniu mają takie bronie jak Pistolet czy Micro Uzi. Poruszają się najczęściej takimi pojazdami jak Tampa czy Manana i są dość wrogo nastawieni do policji.

Strój Edytuj

Członków gangu charakteryzuje czarna koszula oraz szare spodnie. W niektórych przypadkach Da Nang Boys noszą koszulę w charakterystyczne wzorki oraz mają ciemne okulary.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy użyjemy typu 3 usterki terytoriów, członkowie Da Nang Boys będą na radarze oznaczeni białymi kwadratami.