Fandom

GTA Wiki

DBP Security

6738stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

GANG
DBP Security
DBP Security (VC).jpg
W grach
GTA Vice City
Lider nieznany
Lokalizacja siedziba firmy w Washington Beach, Vice City,
także:
Centrum handlowe North Point,
Wyspa Prawn,
Wyspa Starfish,
Lotnisko Escobar,
Klub golfowy Leaf Links
Typ firma ochroniarska
Wrogowie wszystkie gangi
Sojusznicy brak
Kolory granatowy
Pojazdy Securicar, wózek bagażowy (tylko w okolicy lotniska)
Bronie pistolet
Członkowie Dick Tanner

DBP Security – firma ochroniarska występująca w Grand Theft Auto: Vice City. DBP walczy z Niedoszłymi Gangsterami oraz z gangiem naszego protagonisty. DBP Security ma na pieńku z Vice City Police Department. Gdy tylko zostanie przez nich wszczęta interwencja, policja ruszy do ataku z nimi. Często kończy się to śmiercią członków którejś z walczących stron. Ochroniarze DBP są otyli, ubrani w niebieskie uniformy robocze i czapki tego samego koloru, co ich strój. Ich bronią jest pistolet. W misji Awantura w barze będziemy musieli zabić jej członków. Poruszają się Securicarami i wózkami bagażowymi (tylko w okolicy lotniska Escobar).

Dla DBP pracował Dick Tanner, jeden z naszych celi w misji Polowanie.

Ciekawostki Edytuj

  • Ochroniarze tej firmy mają na swych czapkach napis P.I.G (jego rozwinięcie widnieje na tyłach uniformów: Patrol Invest Group), który oznacza w języku angielskim świnia. Słowo to w slangu tyczy się policjanta/ochroniarza.
  • W Grand Theft Auto: San Andreas, istnieją tablice rejestracyjne z napisem DBP, co być może jest nawiązaniem do tejże firmy ochroniarskiej. Takie tablice może mieć np. Banshee.

Więcej w Fandom

Losowa wiki