FANDOM

GANG
DBP Security
DBP Security (VC)
W grach
GTA Vice City
Lider nieznany
Lokalizacja siedziba firmy w Washington Beach, Vice City,
także:
Centrum handlowe North Point,
Wyspa Prawn,
Wyspa Starfish,
Lotnisko Escobar,
Klub golfowy Leaf Links
Typ firma ochroniarska
Wrogowie wszystkie gangi
Sojusznicy brak
Kolory granatowy
Pojazdy Securicar, wózek bagażowy (tylko w okolicy lotniska)
Bronie pistolet
Członkowie Dick Tanner

DBP Security – firma ochroniarska występująca w Grand Theft Auto: Vice City. DBP walczy z Niedoszłymi Gangsterami oraz z gangiem naszego protagonisty. DBP Security ma na pieńku z Vice City Police Department. Gdy tylko zostanie przez nich wszczęta interwencja, policja ruszy do ataku z nimi. Często kończy się to śmiercią członków którejś z walczących stron. Ochroniarze DBP są otyli, ubrani w niebieskie uniformy robocze i czapki tego samego koloru, co ich strój. Ich bronią jest pistolet. W misji Awantura w barze będziemy musieli zabić jej członków. Poruszają się Securicarami i wózkami bagażowymi (tylko w okolicy lotniska Escobar).

Dla DBP pracował Dick Tanner, jeden z naszych celi w misji Polowanie.

Ciekawostki Edytuj

  • Ochroniarze tej firmy mają na swych czapkach napis P.I.G (jego rozwinięcie widnieje na tyłach uniformów: Patrol Invest Group), który oznacza w języku angielskim świnia. Słowo to w slangu tyczy się policjanta/ochroniarza.
  • W GTA VC można spotkać dwa modele członków tej firmy, jednak wyglądają absolutnie identycznie. Dopiero gdy zmodyfikujemy tekstury, bądź modele tak aby się od siebie różniły to dostrzeżemy, że to dwa osobne modele.
  • W Grand Theft Auto: San Andreas, istnieją tablice rejestracyjne z napisem DBP, co być może jest nawiązaniem do tejże firmy ochroniarskiej. Takie tablice może mieć np. Banshee.
  • W czasie niektórych misji DBP współpracują z policją, co jest bardzo dziwne, ponieważ na ulicach są do siebie wrogo nastawieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki