FANDOM

MISJA
Długi jęzor
(ang. Spilling the Beans)
Długi jęzor (2)
Tommy rozmawia z Earnestem Kellym
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Drukarnia (VC - HUD) Drukarnia
Lokalizacja Drukarnia w Małej Hawanie, Vice City
Cel zdobycie informacji o matrycach
Nagroda $2 000
Wymagania kupno Drukarni
Odblokowuje Kurier
Niezaliczenie brak

Długi jęzor – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City wykonywana na zlecenie Drukarni. Dostępna jest po uprzednim kupnie drukarni (co z kolei jest dostępne po misji Wymuszenie).

Solucja Edytuj

Tommy przechadzając się po drukarni spotyka jednego z pracowników - Earnesta Kelly'ego. Ten mówi mu, że można tu drukować pieniądze, potrzeba tylko dobrych matryc.

W celu dowiedzenia się czegoś więcej na ten temat, Tommy planuje odwiedzić Kenta Paula w klubie Malibu. Aby się tam dostać, mamy do wyboru dwie opcje: pojechać samemu lub wziąć taksówkę Kaufmana za $9. Niezależnie od wyboru, po dostaniu się pod klub Malibu wchodzimy w znacznik.

Podczas rozmowy z Kentem, Tommy dowie się, że matryce są dostarczane przez Triadę, a o kolejnym transporcie wie jej szef. Poinformowani, jedziemy do Viceport na statek, na którym znajduje się szef Triady. Statek jest pod ścisłą ochroną; gdy tylko włączy się alarm, zostaniemy zaatakowani przez ochroniarzy. Nie tracąc czasu na wyszukiwanie kolejnych celów (ochroniarze "pojawiają się" w kilku punktach na statku), idziemy na północną część statku, wchodzimy po schodkach na górę i wchodzimy w znacznik. Tommy "porozmawia" z szefem Triad i dowie się o okolicznościach przybycia matryc do miasta. Teraz, analogicznie do naszego wejścia na statek, schodzimy z niego i wracamy do drukarni (po drodze możemy zahaczyć o Pay 'n' Spray, jeżeli mielibyśmy problem z policją).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Długi jęzor Następna:
zakup Drukarni Drukarnia (VC - HUD) Kurier