Fandom

GTA Wiki

Czyszczenie osiedla

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Czyszczenie osiedla
(ang. Cleaning the Hood)
Czyszczenie osiedla (15).jpg
CJ i Ryder odwiedzają norę dilerów.
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Sean Johnson (SA - HUD).gif Sean Johnson
Lokalizacja dom Sweeta w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Cel oczyszczenie dzielnicy z handlarzy narkotyków
Nagroda szacunek + (3 punkty)
Wymagania Znakowanie terenu
Odblokowuje Przejażdżka
Niezaliczenie śmierć Rydera

Czyszczenie osiedla – druga misja w Grand Theft Auto: San Andreas, którą zleca Sean „Sweet” Johnson.

Solucja Edytuj

Sweet narzeka na dilerów narkotyków, którzy rujnują nasz gang. Poleca CJ-owi i Ryderowi, aby oczyścili z nich dzielnicę. Ryder proponuje, aby do pomocy wziąć sobie członków Grove, B Dupa oraz Big Beara.

Najpierw wsiadamy razem z Ryderem do jakiegoś samochodu (może być Greenwood, zaparkowany pod domem Sweeta) i jedziemy do domu B Dupa, położonego w południowo-zachodnim Ganton.

Na miejscu okaże się, że B Dup dorwał się do dużych pieniędzy i nie chce nas znać, a Big Bear jest uzależniony od kraku, a jako że zaopatruje go w niego B Dup, słucha wszystkich jego poleceń.

Po wyjściu z domu B Dupa udajemy się na północ w poszukiwaniu dilerów narkotyków. Jeden z nich jest oznaczony czerwonym punktem na radarze i właśnie sprzedaje towar jednemu z członków Rodzin. Zabijamy go dowolnym sposobem. Ryder rozpozna w nim znajomego gangu Ballas. Zabieramy kij bejsbolowy, jeśli nie mamy lepszej broni (z kijem nie da się sprintować) i jedziemy do nory dilerów w Idlewood. Na miejscu wysiadamy z samochodu i wchodzimy do środka.

Wewnątrz, oprócz kilku naćpanych gangsterów, znajdziemy trzech Ballasów, którzy od razu nas zaatakują. Zabijamy ich, najlepiej bronią białą (zabicie ich bronią palną nagrodzi nas 1. stopniem poszukiwań; możemy sobie pomóc farbą w sprayu). Gdy już skończymy, wychodzimy z budynku, wsiadamy wraz z Ryderem do samochodu i odwozimy go na Grove Street.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Czyszczenie osiedla Następna:
Sean Johnson (SA - HUD).gif Znakowanie terenu Sean Johnson (SA - HUD).gif Przejażdżka

Więcej w Fandom

Losowa wiki