Fandom

GTA Wiki

Czołg

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Czołg
(ang. Tank)
Tank (GTA2).png
Występuje w
GTA 1
GTA 2
GTA Advance
Typ czołg
Wartość pojazdu nd. (GTA1, GTA2),
$19 904 (A)
Zobacz Rhino,
Royal Pain,
Tiger Tank

Czołg (ang. Tank) – pojazd występujący w Grand Theft Auto I, Grand Theft Auto 2 i Grand Theft Auto Advance.

Czołgi występujące w GTA 1 i GTA 2 mają oryginalny wygląd, czołg z GTA Advance przypomina czołgi Rhino występujące w GTA III i Vice City. Wszystkie trzy wersje występują tylko w kolorze zielonym. W GTA Advance czołg zmienia swoją barwę, jednak tylko w przypadku, gdy wykonujemy nim misję policyjną.

Jest to pojazd bardzo wolny i źle się prowadzący. Czołgi są praktycznie niezniszczalne; jedynymi rzeczami, mogącymi go zniszczyć, są: wyrzutnia rakiet (GTA1, GTA2) i koktajle Mołotowa (GTA2 i GTA Advance) oraz podkładane miny samochodowe (GTA2). We wszystkich trzech grach, czołgi na dachach mają działa, mogące wystrzeliwać pociski o mocy wyrzutni rakiet. Pociski te nie są nieskończone (tylko w GTA Advance możemy strzelać, nie martwiąc się o wyczerpanie amunicji). W GTA Advance, pociski te są samonaprowadzające.

Bardzo ciekawą funkcją, występującą w czołgach w GTA1 i GTA2, jest przejeżdżanie po innych pojazdach. Przejechanie po jakimś pojeździe zazwyczaj kończy się jego wybuchem, gdzie jednak w GTA1, wykonanie paru takich manewrów kończy się wybuchem samego czołgu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tank w GTA Advance jest jedynym pojazdem w grze, który nie może zostać przewrócony na bok bądź na „dach”.
  • W GTA III jeżeli korzystamy z czołgu to wszystkie pojazdy, które dotkniemy eksplodują, lecz kiedy używa go ktoś inny lub po prostu pojazd ten stoi w miejscu to auta, które w niego uderzą nie wybuchają.

Więcej w Fandom

Losowa wiki