Fandom

GTA Wiki

Czekając na śmierć

6725stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
MISJA
Czekając na śmierć
(ang. Death Row)
Czekając na śmierć (8).jpg
Rozmowa rannego Lance'a z Tommym
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Kent Paul (VC - HUD).gif Kent Paul
Lokalizacja klub Malibu w Vice Point, Vice City
Cel uratowanie Lance'a,
zawiezienie go do szpitala
Nagroda brak
Wymagania Popyt i podaż,
Tak jest!,
telefon od Kenta Paula
Odblokowuje Łapy na maskę!,
Wymazanie
Niezaliczenie śmierć Lance'a

Czekając na śmierć – jedyna misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Kent Paul.

Solucja Edytuj

Przed misją warto zaopatrzyć się w:

Paul informuje nas, iż Ricardo Diaz i jego gang porwali Lance'a Vance'a. My musimy go jak najszybciej uratować. Po zakończeniu cut-scenki udajemy się najszybciej jak umiemy na wysypisko na Mainland. Gdy będziemy na miejscu, zdrowie Lance'a spadnie mniej więcej do połowy. Czym prędzej pozbywamy się wszystkich wrogów (można na początku likwidować ludzi Diaza ze snajperki). Większość wrogów ma Uzi, część z nich (ci wyżej położeni) ma Rugery. Likwidujemy ich po kolei, uważając na gościa z Rugerem na wysokości (przydatna snajperka). Na końcu likwidujemy trzech "ochroniarzy" Lance'a. Uważamy, aby jego samego nie trafić, gdyż możemy niechcący go zabić. Podchodzimy do Vance'a, odbywamy krótką rozmowę, a następnie odwozimy go do szpitala w Downtown. Uważajmy na ludzi Diaza jeżdżących w Cometach. Najlepiej jest po wyjeździe z wysypiska pojechać w prawo, używając mostu "kolejowego" (jak na screenie 7, most jest za zakrętem). Innym sposobem jest też wykorzystanie do ucieczki śmieciarki, o ile się pojawi (jest co prawda bardzo powolna, ale nawet mocne uderzenie lekkiego Cometa nie zmieni znacząco jej toru jazdy, poza tym jest bardzo wytrzymała). Gdy odwieziemy Lance'a do szpitala w Downtown, misja zostanie zaliczona.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja w grze, za którą gracz nie otrzymuje nagrody (nie licząc misji będących jedynie przerywnikami filmowymi).
  • Po tej misji gang Diaza jest do nas zawsze wrogo nastawiony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Czekając na śmierć Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD).gif Popyt i podaż
Juan Cortez (VC - HUD).gif Tak jest!
Juan Cortez (VC - HUD).gif Łapy na maskę!
Ricardo Diaz (VC - HUD).gif Wymazanie

Przypisy

  1. Posiadanie 175 punktów zdrowia jest możliwe przez ukończenie Misji dostawcy pizzy (150 pkt.) oraz skorzystanie z usług prostytutki (+25 pkt.).

Więcej w Fandom

Losowa wiki