FANDOM

Czas apokalipsy '86 – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Ricardo Diaz.

Solucja Edytuj

W tej misji, zajmiemy się odzyskaniem skradzionych pieniędzy Diaza od złodzieja, którego kryjówkę wytropiliśmy w poprzedniej misji. Z racji tego, iż dostanie się na miejsce lądem jest niemal niemożliwe, gdyż posiadłości są bardzo dobrze chronione, Diaz chce, abyśmy polecieli tam z Lance'em helikopterem.

Po skończonej cut-scence wsiadamy do helikoptera - tym razem jako pasażer przy zamontowanym działku - i lecimy na wyspę Prawn. Po drodze, możemy się "podszkolić" w strzelaniu, niszcząc różne rzeczy (na drodze stanie nam kilka łódek, wózków golfowych oraz dwa helikoptery). Gdy dolecimy na miejsce, zaczynamy strzelać do gangsterów, uważając na zniszczenia helikoptera. Możemy ułatwić sobie zadanie, strzelając do wybuchowych beczek i niszcząc pojazdy. Gdy pozbędziemy się wszystkich na dachach, Lance wysadzi nas przy willi.

W budynku będzie na nas czekało kilku ludzi z uzi, toteż zabijamy ich. Wchodzimy na dach i zabieramy teczkę z pieniędzmi. Gdy to zrobimy, Lance zabierze nas helikopterem do willi Diaza.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas lotu na wyspę Prawn można zobaczyć nietypową rzecz: jeżeli będziemy spoglądać do tyłu ze śmigłowca, po przeleceniu pod jednym z mostów zobaczymy spadającego do wody mężczyznę. Być może to jeden z Easter Eggów lub zwyczajny błąd w kodzie gry.
  • Kiedy podczas wysiadania ze śmigłowca, szybko go zestrzelimy, Lance może zginąć jednak nie wpłynie to na niezaliczenie misji.
  • Polskojęzyczna nazwa misji nawiązuje do filmu o tym samym tytule.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Czas apokalipsy '86 Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD) Pościg Ricardo Diaz (VC - HUD) Najszybsza łódź
Avery Carrington (VC - HUD) Pogrzeb
Juan Cortez (VC - HUD) Tak jest!

Przypisy

  1. Dopiero po odbytej rozmowie telefonicznej z pułkownikiem Cortezem, która następuje zaraz po zakończeniu misji.
  2. Treść tego komunikatu nie pojawia się w czasie jego odtwarzania; został on przetłumaczony nieoficjalnie.