Fandom

GTA Wiki

Czarny projekt

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Czarny projekt
(ang. Black Project)
Czarny projekt (16).jpg
CJ dociera do Czarnego Projektu - plecaka odrzutowego
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD).gif The Truth
Lokalizacja Verdant Meadows w Bone County, San Andreas
Cel kradzież plecaka odrzutowego ze Strefy 69
Nagroda jetpack spawnujący się w Strefie 69
Wymagania Szmugler,
godzina między 20:00 a 6:00,
poziom tłuszczu mniejszy niż 60%
Odblokowuje Zielona maź
Niezaliczenie upływ czasu (8:00),
oddalenie się od Strefy 69

Czarny projekt – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia dla The Trutha.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem w tej misji jest kradzież Czarnego Projektu - znajduje się on w samym sercu bazy wojskowej. Misję można wykonać na dwa sposoby - pierwszy to bez ukrywania się, przebiec wszystkie korytarze i ukraść projekt. Drugi to skradanie się. Truth zostawił nas przy samym wejściu. Nie ruszając się z miejsca ściągamy kilku strażników za pomocą snajperki. Ściągamy strażnika na najbliższej wieżyczce, rozwalamy reflektor i wychodzimy na nią. Teraz ściągamy jak największą ilość przeciwników, i uważając na światła reflektorów idziemy do wieży kontrolnej. Tam otwieramy grodzie. Nadal uważając, przedostajemy się przez nie do bazy. Jeżeli coś poszło nie tak i zostaliśmy zauważeni, to rozwalamy kratę wentylacyjną i wchodzimy do szybu. Idziemy w przykucu, ściągając kolejnych przeciwników za pomocą pistoletu z tłumikiem. Bardzo pomocne jest też wyłączenie stanowisk S.A.M. Przedzieramy się przez korytarze, szukając pomieszczenia z profesorem. Ten da nam kartę, którą otwieramy wrota. Teraz, idąc w przykucu, ściągamy kolejnych żołnierzy, cały czas przy ścianie schodząc na dół. Na dole znajdziemy to, na czym nam zależy - plecak rakietowy. Wylatujemy z podziemi, używając Spacji, potem wylatujemy z bazy i lecimy do punktu zrzutu na pustyni.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji Strefa 69 jest otwarta; jest to jedyny taki przypadek w ciągu gry.
  • Jeśli CJ będzie miał 60% tłuszczu lub więcej, zamiast normalnej cut-scenki pojawi się inna, w której zostaniemy poinformowani o konieczności schudnięcia. Tak samo jest w przypadku misji Zielona maź.
  • Dźwięk syreny wewnątrz bazy jest odtwarzany szybciej w wersji na PS2 niż w wersji na PC.
  • W tej misji na górze każdej wieży kontrolnej znajduje się reflektor, którego nie ma tam podczas normalnej rozgrywki.
  • Przez całą misję gracz nie może otrzymać poziomu poszukiwań.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Czarny projekt Następna:
Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD).gif Szmugler Lotnisko Verdant Meadows (SA - HUD).gif Zielona maź

Więcej w Fandom

Losowa wiki