Wikia

GTA Wiki

Cysterna

Dyskusja0
5429stron na
tej wiki
POJAZD
Cysterna
(ang. Tanker)
Cysterna (SA)
Występuje w
GTA 1
GTA: London, 1969
GTA 2
GTA San Andreas
GTA Chinatown Wars
Typ cysterna (GTA1, L1969, SA, CW),
przyczepa (GTA2)
Przypomina Mack R Series (SA)
Tuning brak
Wartość pojazdu nd.

Cysterna (ang. Tanker) – ciężarówka (w GTA 2 – przyczepa) występująca w Grand Theft Auto I, Grand Theft Auto: London, 1969, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

W GTA 1, cysterna jest ciężarówką, z podpiętą do niej przyczepą z paliwem. Występuje na terenie wszystkich trzech miast. Jest jednym z najbardziej wytrzymałych pojazdów w grze - wytrzymuje bardzo duże uszkodzenia. Chociaż jest to bardzo duża (i zapewne wysoka) ciężarówka, może przejechać po niej czołg. W GTA: London, 1969, cysterna jest podobna do tej z GTA 1 - ma na sobie logo British Petroleum. Co ciekawe, w obu grach jest to jeden z najszybszych pojazdów. Zazwyczaj jednak nie osiąga prędkości maksymalnej - ma słabe przyspieszenie.

W GTA San Andreas, cysterna jest jednym z trzech ciągników siodłowych (oprócz Linerunnera i Roadtraina). Jest średniej wielkości - Roadtrain jest od niej większy, a Linerunner mniejszy. Tak jak każdy ciągnik siodłowy w grze, może zostać podpięty do przyczepy. Przypomina ciężarówkę Mack R Series. Cysterna jest szybsza od Linerunnera, ale prędkość maksymalną ma niższą od Roadtraina. Ma najlepsze przyspieszenie i sterowanie spośród wyżej wymienionych. Dobrze wjeżdża na wzniesienia, jest najstabilniejsza z trzech ciężarówek.

W GTA Chinatown Wars, Tanker jest podobny do tego z GTA San Andreas, ma jednak zawsze podpiętą przyczepę. Jego długość i wielkość, skutkują niską przydatnością pojazdu (ma słabą prędkość maksymalną i przyspieszenie, źle się nim prowadzi). Pojazd ten nie nadaje się także do pościgów policyjnych - jeżeli przyczepa ciężarówki zostanie przestrzelona, paliwo zacznie się palić, co przy powolnej jeździe poskutkuje wybuchem pojazdu.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Można ją zaimportować w dokach w Easter Basin, po ukończeniu list eksportowych (za $28 000).
  • Bardzo często jeździ po terenach wiejskich.
  • Można ją uzyskać poprzez wpisanie kodu amomhrer razem z naczepą.
  • W pobliżu północno-zachodniej jadłodajni w Tierra Robada (gdy wymagana do eksportu).

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Występuje na większości stacji paliw.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki