Fandom

GTA Wiki

Cossie (misja - Heist Almighty)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Cossie (misja - Heist Almighty) (11).png
Sonetti i jego ludzie giną w wybuchu
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja Cossie w południowo-wschodnim Brix, Liberty City
Cel odzyskanie samochodu z nagraniami, zabójstwo Sonettiego
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie Garbusa, zniszczenie Itali, zgubienie Cabota

Jedną z misji pobocznych w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty możemy rozpocząć w Cossie, znajdującym się w południowo-wschodnim Brix.

Solucja Edytuj

Gang Aniołów znów ukradł coś szefowi — tym razem są to pewne kasety wideo. Naszym zadaniem jest je odzyskać. Jedziemy do Kings. Spotkamy tam kilka motocykli, czterech motocyklistów stojących na chodniku i Garbusa z nagraniami. Możemy wsiąść do Garbusa i odjechać, lecz możemy też wcześniej pozbyć się gangsterów (tych stojących na chodniku, gdyż próba wysadzenia w powietrze motocykli spowoduje również wybuch Garbusa). Niezależnie od wyboru, odzyskany pojazd odstawiamy do garażu w północno-wschodnim Tellberg.

Kiedy dotrzemy na miejsce, zostaniemy poinformowani o spotkaniu Sonettiego z niejakim Cabotem. Szef chce, abyśmy pozbyli się obydwu. Znajdujemy jakiś pojazd i udajemy się na most na drodze sześciopasmowej w południowo-zachodniej Estorii. Cabot wyruszy stamtąd swoim Bulldogiem i uda się do Hackenslash. Śledzimy go, starając się nie uderzać w jego samochód — Cabot zachowuje się tak samo, jak inni kierowcy i po uderzeniu przez dłuższą chwilę jego samochód pozostanie nieruchomy. W północnym Hackenslash Cabot wysiądzie z pojazdu i pójdzie na zachód. W tym momencie najłatwiej jest go zgubić, więc zwracamy uwagę na jego samochód.

Gdy cel wysiądzie, wysiadamy z samochodu i idziemy za nim. Nie musimy utrzymywać od niego żadnego dystansu. Cabot dojdzie do garażu budynku w północno-zachodnim Hackenslash, a my dostaniemy wiadomość o zaparkowanym w centralnej części tej dzielnicy Itali. Lokalizujemy samochód, wsiadamy do niego i wjeżdżamy do garażu. Odsuwamy się trochę, a gdy bomba wybuchnie, misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, że mamy śledzić Cabota, możemy go zabić w dowolnym momencie, a misja zakończy się powodzeniem, jednak ogólny przychód z tej misji wyniesie nie $145 000, a $85 000.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Przypisy

  1. Błąd w tłumaczeniu, powinno być "Tellberg"

Więcej w Fandom

Losowa wiki