Fandom

GTA Wiki

Conversion Evasion!

6970stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Conversion Evasion!
PS: De-Con Labs!
Conversion Evasion! (6).jpg
Claude zabiera członków Krishny z Decon Labs
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Krishna (GTA2 - HUD).gif Krishna
Lokalizacja żółta budka po prawej w Krishna Krushers,
Industrial, Anywhere City
Cel odbicie członków Krishny z rąk Zaibatsu
Nagroda $60 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Krishna
Niezaliczenie śmierć któregoś z członków Krishny

Conversion Evasion! – jedna z siedmiu misji dla Krishny w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Grupa członków Krishny została porwana przez gang Zaibatsu i przeznaczona do "dekonwersji". Naszym zadaniem będzie ich odbicie. Członkowie Krishny zostali przetransportowani do Decon Labs, na terenie dzielnicy Escobar. Plac jest jednak strzeżony przez trzy czołgi, których będziemy musieli najpierw się pozbyć. Najpierw zajmiemy się czołgami po naszej prawej i lewej stronie. Aby je zniszczyć, wystarczy podbiec do jednego z nich zygzakiem, aby uniknąć rakiet, przeskakujemy go i obrzucamy koktajlami Mołotowa, zanim jego działo obróci się w naszą stronę. Tak samo robimy z drugim oraz trzecim czołgiem, który znajduje się na południe od pozostałych. Na południe od czołgów, znajduje się nasz cel - ośmiu członków Krishny, których należy przetransportować na ich teren. Potrzebny jest jednak do tego Karma Bus; wyjeżdżamy z Decon Labs, jedziemy na teren Krishny, kradniemy jakiś i wracamy się po nich. Gdy wsiądą do naszego pojazdu, wyjeżdżamy czym prędzej z Decon Labs i odwozimy ich do Vedic Temple.

Jeżeli jednak nie uda się nam wysadzić czołgów i zostaniemy przez nie pokonani, po wyjściu ze szpitala otrzymamy pomoc w postaci wzmocnionego Garbage Trucka. Nim łatwo unikniemy rakiet czołgów i dotrzemy do Krishny.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki