Contra-Banned

5621stron na
Contra-Banned
(pol. Przemytnicy)
Contra-Banned (5)
Toni, ostrzeliwany przez policję, kradnie Patriota z narkotykami
Gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Dla Salvatore Leone (LCS - HUD) Salvatore Leone
Lokalizacja Salvatore's Gentlemen's Club w Saint Mark's,
Portland, Liberty City
Cel dokonanie transakcji narkotykowej z Kolumbijczykami
Nagroda $1 000
Wymagania Rollercoaster Ride,
Booby Prize,
No Son of Mine
Odblokowuje Salvatore's Salvation
Niezaliczenie zniszczenie Patriota

Contra-Banned – misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, piąta dla Salvatore'a Leone'a.

Solucja Edytuj

Najpierw musimy zdobyć 4-drzwiowy samochód. Najlepiej zabrać Leone Sentinela stojącego przed willą. Gdy już go mamy, zabieramy kilku ludzi z mafii Leone (są zaznaczeni na radarze) i jedziemy do Portland Harbor. Wjeżdżamy w znacznik, a po cut-scence wycinamy wszystkich Kolumbijczyków. Wtedy wsiadamy do Patriota, jedziemy do salonu Pay 'n' Spray (mamy trzeci lub wyższy stopień poszukiwań), a po przemalowaniu jedziemy do kryjówki Salvatore'a w Saint Mark's. Wjeżdżamy do garażu, wychodzimy z samochodu i misja kończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Po drugiej cutscence (tej, w której zjawia się Policja oraz FBI Cruiser) naszym zadaniem jest zabicie wszystkich czterech Kolumbijczyków. Jednym z nich jest Miguel, który pojawia się 3 lata później w trakcie akcji gry GTA III. Jest to spore niedopatrzenie ze strony Rockstara.
  • Jeżeli zabijemy wszystkich czterech Kolumbijczyków, policjantów i agentów FBI, to nasi pomocnicy (o ile przeżyli) rozpędzą się i popełnią samobójstwo skacząc do morza.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Contra-Banned - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Poprzednia: Contra-Banned Następna:
Salvatore Leone (LCS - HUD) Rollercoaster Ride
Maria Latore (LCS - HUD) Booby Prize
Ma Cipriani (LCS - HUD) No Son of Mine
Joseph Daniel O'Toole (LCS - HUD) Salvatore's Salvation[1]

Przypisy

  1. Aby odblokować tą misję, musimy ukończyć także misję Blow Up 'Dolls'.