FANDOM

Comet – sportowy samochód występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IVGrand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

W całym uniwersum 3D Comet przypomina Porsche 911 4 Cabriolet, ma silnik z przodu (chociaż Porsche posiada silnik z tyłu). Przednie lampy Cometa są wzorowane na przednich lampach Alfy Romeo Spider (1966-69) i nawiązują do Porsche 911 z serii 964.

Przyspieszenie, prędkość maksymalna, hamowanie i sterowanie Cometa są jednymi z najlepszych w serii. W GTA Vice City i Vice City Stories, wiele z parametrów Cometa jest identyczne z parametrami Stingera. Oba te pojazdy są kabrioletami, mają podobną prędkość maksymalną i przyspieszenie.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV Comet jest produkowany przez firmę Pfister, jest wzorowany na Porsche 911 Turbo. W przeciwieństwie do Cometów w innych grach w tej grze jest on bardzo trudny do znalezienia. Tak jak prawdziwy Porsche 996 Carrera 4S, Comet ma silnik z tyłu. W GTA Chinatown Wars Comet występuje w wersji normalnej i przerobionej; wersja przerobiona jest koloru fioletowo-czerwonego i ma neony zapalające się o zmierzchu.

Comet ma zbliżone osiągi do Infernusa, ma bardzo dobre przyspieszenie i napęd na cztery koła. Przy dużych prędkościach, ostre zakręty kończą się wypadnięciem z drogi. Ze względu na prędkość i przyspieszenie, powinien być to najlepszy pojazd do wyścigów. Comet jednak, jest bardzo lekki, i może zostać zepchnięty z trasy przez inne pojazdy.

W GTA V Comet jest identyczny do wersji znanej z GTA IV. Jednak z tyłu ma dodatkowy spojler.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Zmodyfikowany Comet może zostać zakupiony w salonie w BOABO (za $900, po ukończeniu misji Jackin' Chan).
  • Zmodyfikowana wersja stoi zaparkowana koło garażu Chana w East Island City.
  • Zmodyfikowany Comet występuje również w niektórych Rampages, gdy mamy za zadanie zabijać członków Triad.

Grand Theft Auto V

  • Jeździ w okolicach Rockford Hills.
  • Można zakupić za $85 000 ze strony Southernsanandreassuperautos.com.
  • Zaparkowany przed gabinetem terapeuty Michaela do momentu ukończenia ostatnie sesji terapeutycznej.
  • Może zostać uzyskany przez wpisanie kodu:
    • PS3/PS4: PS2 R1PS2 kółkoPS2 R2PS2 prawoPS2 L2PS2 L2PS2 krzyżykPS2 krzyżykPS2 kwadratPS2 R1
    • Xbox 360/Xbox One: Xbox RBXbox BXbox RTXbox prawoXbox LBXbox LTXbox AXbox AXbox XXbox RB
    • PC: 1-999-266-38 lub COMET
  • Zielony Comet występuje w misji Podpisanie umowy.

Galeria Edytuj