Wikia

GTA Wiki

Clean and Serene

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
MISJA
Clean and Serene
(pol. Czyściutki i grzeczniutki)
Clean and Serene (24)
Billy Grey na odzyskanym przez towarzyszy motocyklu
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Billy Grey
Cel przywitanie się z Billym, odzyskanie jego motocykla
Nagroda $750
Odblokowuje Angels in America, Liberty City Choppers
Niezaliczenie śmierć któregoś z towarzyszy, zniszczenie pojazdu któregoś z towarzyszy

Clean and Serene – pierwsza misja w dodatku The Lost and Damned, pierwsza dla Billy'ego Greya.

Solucja Edytuj

Początkowa cut-scenka opisuje trochę gang The Lost. Billy Grey - jego szef, skończył właśnie odwyk i wyszedł na wolność z wyrokiem w zawieszeniu. Zostaje odebrany przez towarzyszy z gangu - Jima, Briana, Terry'ego, Jasona, Claya i Johnny'ego (protagonistę). Po przerywniku, prowadzimy towarzyszy do siedziby gangu w Acter. Gdy dojedziemy do siedziby gangu, rozpocznie się drugi przerywnik. Po wypiciu pierwszego drinka Billy od razu przechodzi do rzeczy - chce odzyskać swój motocykl. Nie jest zadowolony, że Johnny, będący szefem gangu podczas odwyku Billy'ego, jeszcze go nie odzyskał. Po zakończeniu cut-scenki, jedziemy razem z gangiem do warsztatu na Guantanamo Avenue w Bohan. Na miejscu, mechanik - Pretty Boy - nie chce podzielić się informacjami, lecz po lekkiej zachęcie wyjawia, że motocykl Billy'ego znajduje się w kryjówce Angels of Death (rywali The Lost) w Northwood. Znajdziemy się z powrotem na motocyklu razem z Billym - jedziemy teraz do wspomnianej kryjówki. Po dotarciu na miejsce, znajdujemy osłonę i zaczynamy eliminację gangsterów. Ogólnie jest ich około dziesięciu, większość znajduje się przy budynku. Strzelamy w wybuchowe beczki, i pod żadnym pozorem nie chowamy się za nimi. Gdy pozbędziemy się już przeciwników, wracamy na Hexera - motocykl Johnny'ego i wracamy za Billym do siedziby gangu. Po drodze, za liderem pojawi się parę razy logo The Lost - gdy utrzymamy się na nim przez parę sekund, odzyskamy zdrowie, a nasz motocykl naprawi się. Ostatnia cut-scenka pokazuje nowe możliwości w dodatku, pokazuje również, gdzie możemy zapisać grę.

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Clean and Serene Następna:
Billy Grey (TLaD - HUD) Angels in America
Jim Fitzgerald (TLaD - HUD) Liberty City Choppers

Więcej od Wikii

Losowa wiki