Fandom

GTA Wiki

Clean and Serene

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Clean and Serene
(pol. Czyściutki i grzeczniutki)
Clean and Serene (24).jpg
Billy Grey na odzyskanym przez towarzyszy motocyklu
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Billy Grey
Cel przywitanie się z Billym, odzyskanie jego motocykla
Nagroda $750
Odblokowuje Angels in America, Liberty City Choppers
Niezaliczenie śmierć któregoś z towarzyszy, zniszczenie pojazdu któregoś z towarzyszy

Clean and Serene – pierwsza misja w dodatku The Lost and Damned, pierwsza dla Billy'ego Greya.

Solucja Edytuj

Początkowa cut-scenka opisuje trochę gang The Lost. Billy Grey - jego szef, skończył właśnie odwyk i wyszedł na wolność z wyrokiem w zawieszeniu. Zostaje odebrany przez towarzyszy z gangu - Jim Fitzgeralda, Briana Jeremy'ego, Terry'ego Thorpe'a, Jasona Michaelsa, Claya Simonsa i Johnny'ego Klebitza (protagonistę). Po przerywniku, prowadzimy towarzyszy do siedziby gangu w Acter. Gdy dojedziemy do siedziby gangu, rozpocznie się drugi przerywnik. Po wypiciu pierwszego drinka Billy od razu przechodzi do rzeczy - chce odzyskać swój motocykl. Nie jest zadowolony, że Johnny, będący szefem gangu podczas odwyku Billy'ego, jeszcze go nie odzyskał. Po zakończeniu cut-scenki, jedziemy razem z gangiem do warsztatu na Guantanamo Avenue w Bohan. Na miejscu, mechanik - Pretty Boy - nie chce podzielić się informacjami, lecz po lekkiej zachęcie wyjawia, że motocykl Billy'ego znajduje się w kryjówce Angels of Death (rywali The Lost) w Northwood. Znajdziemy się z powrotem na motocyklu razem z Billym - jedziemy teraz do wspomnianej kryjówki. Po dotarciu na miejsce, znajdujemy osłonę i zaczynamy eliminację gangsterów. Ogólnie jest ich około dziesięciu, większość znajduje się przy budynku. Strzelamy w wybuchowe beczki, i pod żadnym pozorem nie chowamy się za nimi. Gdy pozbędziemy się już przeciwników, wracamy na Hexera - motocykl Johnny'ego i wracamy za Billym do siedziby gangu. Po drodze, za liderem pojawi się parę razy logo The Lost - gdy utrzymamy się na nim przez parę sekund, odzyskamy zdrowie, a nasz motocykl naprawi się. Ostatnia cut-scenka pokazuje nowe możliwości w dodatku, pokazuje również, gdzie możemy zapisać grę.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Johnny i inni przejeżdżają ulicami Alderney, w jednej scenie widać Niko Bellica, jak spaceruje po chodniku, zderza się z czarnoskórym mężczyzną i mówi do niego po serbsku „spierdalaj”. Występowanie Niko w tej misji było praktycznie niemożliwe, gdyż w tym czasie mógł on przebywać jedynie w Broker, Dukes lub w Bohan. Jest to prawdopodobnie Easter Egg.
  • Opuszczenie strzelaniny nie spowoduje niezaliczenia misji.
  • Gangsterskie Burrito, które występują w tej misji, są zamknięte.
  • Podczas tej misji Johnny, Jim i Terry są uzbrojeni w obrzyny, podczas gdy inni są uzbrojeni w pistolety.
  • W scenie, gdy Johnny i inni mijają policję, policjanci siedzący w radiowozach to policjanci z Liberty City, nie z Alderney.

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Clean and Serene Następna:
Billy Grey (TLaD - HUD).gif Angels in America
Jim Fitzgerald (TLaD - HUD).gif Liberty City Choppers

Więcej w Fandom

Losowa wiki