Wikia

GTA Wiki

Clay Simons

5472strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Clay Simons
Clay Simons (TLaD)
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Aka Clay, Crowdog, Big Clay
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1962 r. w Acter, Alderney
Zmarł w 2013 w Blaine County
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood, Trevor Philips
Pojazdy Diabolus
Głos Keith Smith
Clay Simons (V)

Clay w GTA V

Clayton "Clay" Simons – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i w Grand Theft Auto V. Jest członkiem i kapitanem drogowym gangu The Lost. Do Claya może zadzwonić Johnny i poprosić go o dostarczenie wybranego przez siebie motocyklu. W 2013 roku zostaje zabity przez Trevora Philipsa wraz z wieloma innymi członkami gangu The Lost.

Występowanie w misjach Edytuj

GTA IVEdytuj

GTA VEdytuj

Motocykle Claya Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości postaci występujących w GTA IV i w obu dodatkach do tej gry, Clay nie jest zapisany w bazie danych LCPD.
  • Clay walczył w amerykańskiej armii, jest weteranem wojny w Wietnamie. Jest wielkim patriotą.
  • Po ukończeniu gry The Lost and Damned, jest jednym z ostatnich członków gangu The Lost, oddziału w Alderney, razem z Terrym Thorpem, Angusem Martinem oraz Johnnym Klebitzem.
  • Jest małomówny, zawsze "zostawia politykę dla swych kumpli".
  • Jest bardzo lojalny wobec Johnny'ego Klebitza.
  • Jest jedynym bohaterem The Lost And Damned, który nie wypowiada żadnego słowa w jakiejkolwiek cutscence. Jednak w GTA V odzywa się podczas cutscenki misji Pan Philips.
  • Clay jest kobieciarzem, lubi spędzać czas z kobietami, o czym często wspomina Johnny'emu podczas przyjacielskich spotkań. Uważa, że kobieta to najlepsza rzecz na świecie i gdy Johnny zadzwoni do Claya, by zabrać go gdzieś na show, Clay mówi, że w sumie może "zrobić sobie przerwę od kobiet".

Więcej od Wikii

Losowa wiki