Wikia

GTA Wiki

Clay Simons

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
POSTAĆ
Clay Simons
Clay Simons (TLaD)
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Aka Clay, Crowdog, Big Clay
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1962 lub 1963 r. w Acter, Alderney
Zmarł w 2013 w Blaine County [1]
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood
Pojazdy Diabolus
Głos Keith Smith
Clay Simons (V)
Clay w GTA V

Clayton "Clay" Simons (znany także jako Crowdog) – członek i kapitan drogowy gangu The Lost i występuje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Do Claya może zadzwonić Johnny i poprosić go o dostarczenie wybranego przez siebie motocyklu.

Występowanie w misjach Edytuj

GTA IVEdytuj

GTA VEdytuj

Motocykle Claya Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do wielu bohaterów GTA IV, GTA: The Lost and Damned oraz GTA: The Ballad of Gay Tony, Clay nie jest zapisany w bazie danych LCPD.
  • Clay walczył w amerykańskiej armii, jest weteranem wojny w Wietnamie. Jest wielkim patriotą.
  • Po ukończeniu gry The Lost and Damned, jest jednym z ostatnich członków gangu The Lost, oddziału w Alderney, razem z Terrym Thorpem, Angusem Martinem oraz protagonistą gry, Johnnym.
  • Jest małomówny, zawsze "zostawia politykę dla swych kumpli". Jest bardzo lojalny wobec Johnny'ego Klebitza.
  • Jest drugim bohaterem gry, który nie wypowiada żadnego słowa w jakiejkolwiek cut-scence. Pierwszym jest Claude.
  • Clay jest kobieciarzem, lubi spędzać czas z kobietami, o czym często wspomina Johnny'emu podczas przyjacielskich spotkań. Uważa, że kobieta to najlepsza rzecz na świecie i gdy Johnny zadzwoni do Claya, by zabrać go gdzieś na show, Clay mówi, że w sumie może "zrobić sobie przerwę od kobiet".

Przypisy

  1. Jeśli gracz zdecyduje się go zabić.

Więcej od Wikii

Losowa wiki