Wikia

GTA Wiki

Claude Speed

5703strony na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Claude Speed
Claude Speed (GTA2)
Występuje w
GTA 2
Aka Gecko, Jumbo, Kosai, Rooster, THC-303, Grasshopper, Comrade
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1986[1]
Dom Anywhere City
Narodowość Amerykanin
Głos brak

Disambig Ten artykuł opisuje protagonistę (głównego bohatera) GTA 2. Może chodziło Ci o Claude'a, protagonistę GTA III?

Claude Speed – główny bohater gry Grand Theft Auto 2. W filmie wprowadzającym do gry jego postać grana jest przez Scotta Maslena.

Claude jest typem socjopaty i psychopaty, człowieka nieliczącego się z niczym i popełniającego najbrutalniejsze zbrodnie bez żadnych wyrzutów sumienia, dla którego jedyną wartością jest posiadany respekt. Swą karierę rozpoczął jako drobny złoczyńca, podejmuje się pracy we wszystkich gangach miasta jednocześnie, ostatecznie eliminując swoich pracodawców, którzy dowiadują się o jego działalności na kilka frontów. Przez swoje działania staje się naczelną postacią przestępczego światka Anywhere City.

Imiona w grze Edytuj

W GTA 2, każdy z dziewięciu bossów Claude'a nazywa go inaczej:

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy spekulują, że Claude Speed jest także bohaterem Grand Theft Auto III, są to jednak informacje nieprawdziwe.
  • Claude jest prawdopodobnie bardzo podobny do Elvisa Presleya. Gdy wejdzie w pojawiającą się na ulicach grupę sobowtórów tego piosenkarza, ci mówią "Hey man, it's the King!" lub "I told you he was alive!".
  • Pod koniec GTA 2: Movie, Claude zostaje trzykrotnie postrzelony przez członka Zaibatsu, jednak prawdopodobnie nie jest to wydarzenie kanoniczne w stosunku do gry.
  • Claude Speed jest wysoki na 185 cm, ma niebieskie oczy i brązowe włosy.
  • Claude jest palaczem i narkomanem. Wynika to zarówno z gry, jak i z filmu.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki