Fandom

GTA Wiki

Civilization Committee

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Civilization Committee (IV - logo).png

Civilization Committee – organizacja międzynarodowa mieszcząca się w Liberty City. Parodiuje ona ONZ. Na terenie siedziby, na jednym z pomników znajduje się gołąb, a na dachu budynku znajduje się unikatowy szalony skok. Organizacja opisana jest na stronie Peepthatshit.com.

CC krytykowane jest przez społeczność świata za między innymi huczne przyjęcia dla polityków gdy w Afryce panuje głód oraz nieradzenie sobie z terrorystami na Bliskim Wschodzie. Siedziba organizacji mieści się nad rzeką Humboldt River. Przy budynku znajduje się ogród, gdzie stoją różnorakie pomniki pokazujące cele istnienia CC. Wejście na teren siedziby w GTA IV skutkuje czwartym poziomem poszukiwań. W GTA Chinatown Wars na terenie ośrodka znajdują się 2 kamery, które mamy zniszczyć.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że przy siedzibie znajdują się maszty, nie ma na nich żadnych flag.
  • W logu organizacji znajdują się cieszący się ludzie, a za nimi Ziemia z południkami. Przypomina to celownik wycelowany w ludzi, a oni sami podnoszą ręce, aby się poddać.
  • W Grand Theft Auto: Chinatown Wars na głowie jednego z pomników na terenie obiektu znajduję się pachołek drogowy. Co ciekawe na głowie pewnego pomnika w GTA III również jest pachołek, co może być nawiązaniem do tej gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki