Fandom

GTA Wiki

Cisco

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Cisco
Cisco (A).png
Występuje w
GTA Advance
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Kolumbii
Zmarł w 2000 na Lotnisku Międzynarodowym Francis,
Shoreside Vale, Liberty City
Dom Aspatria, Wyspa Staunton
Narodowość Kolumbijczyk
Związki Mike
Głos brak

Cisco – postać występująca w Grand Theft Auto Advance i zarazem deuteragonista. Szef dla Kartelu Kolumbijskiego do roku 2000.

Po raz pierwszy Cisco pojawia się, kiedy King Courtney oskarża go o zabójstwo Jonniego i każe Mike'owi go zabić. Mike jedzie do restauracji w Belleville i pobija Cisco, ten oferuje mu współpracę. Po dwóch zadaniach (opracowanie nowego środka dystrybucji narkotyków, wysadzenie w powietrze fabryki) Cisco każe Mike'owi porwać Yukę, siostrzenicę Asuki Kasen, szefowej Yakuzy, z którą Cisco i jego Kartel są w stanie wojny.

Porwanie Yuki jest ostatnim zadaniem, które Mike wykonuje dla Cisco — niedługo później, protagonista odbija ją z rąk Cisco na zlecenie Asuki Kasen. Mimo rzekomego zerwania kontaktu, po przyjeździe Mike'a do Shoreside Cisco wysyła mu wiadomość na pager ze swojego samolotu, na który przeprowadził się aby móc w razie czego szybko uciec z miasta. Krótka współpraca Mike'a z Cisco zostaje przerwana przez śmierć szefa Kartelu po powrocie z konferencji dotyczącej dżumy w mieście. Cisco został zabity przez Vinniego, gdyż dowiedział się o nim zbyt wielu rzeczy.

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Cisco jest pracodawcą w tej misji, chociaż już nie żyje. Wskazuje na to m. in.: ikonka na radarze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki