Fandom

GTA Wiki

Ciemna uliczka

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Ciemna uliczka
(ang. Back Alley Brawl)
Ciemna uliczka (7).jpg
Tommy walczy z kucharzem
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Ken Rosenberg
Lokalizacja biuro Kena w Washington Beach
Cel zdobycie informacji na temat transakcji,
zabicie kucharza
Nagroda $200,
telefon komórkowy
Wymagania Impreza
Odblokowuje Przysięgły
Niezaliczenie śmierć Lance'a, zniszczenie Infernusa

Ciemna uliczka – druga misja, jaką otrzymujemy od Kena Rosenberga w Grand Theft Auto: Vice City. Aby ją rozpocząć należy zgłosić się do jego biura w Washington Beach.

Solucja Edytuj

Podczas spotkania z Tommym, Ken daje mu pierwszy trop do sprawdzenia - mówi mu że jeśli ktoś w Vice City wie, gdzie znajduje się taka ilość narkotyków, to jest to Kent Paul. Przesiaduje on w klubie Malibu w Vice Point.

Jedziemy tam, tylko po to żeby zostać poproszonym o przysługę; Paul chce, żebyśmy sprzątnęli kucharza z jednej z knajp na Ocean Drive. Udajemy się więc tam. Kucharza możemy zabić na dwa sposoby: pierwszy to podjechanie do kucharza; Tommy wysiądzie wtedy z wozu i skonfrontuje się z kucharzem - po konfrontacji zabijamy go. Drugim sposobem jest rozpędzenie się samochodem (po uprzednim ustawieniu go w kierunku kucharza), jadąc od strony północnej. Kucharz zostaje rozjechany, zanim Tommy zdąży zatrzymać wóz. Niezależnie od wybranej metody, po śmierci celu zabieramy jego telefon.

Po chwili, spędzonej nad ciałem kucharza, Tommy zapozna się z Lance'em, dilerem uczestniczącym w pechowej transakcji narkotykowej. Przedstawi się on i poda swój cel - odzyskanie narkotyków swojego zmarłego brata. Rozmowa jednak nie potrwa długo; do Tommy'ego i Lance'a podejdą po chwili koledzy zabitego kucharza i zaatakują ich. Otrzymamy pistolet.

Po zakończeniu przerywnika, możemy zrobić dwie rzeczy - uciec za Lance'em do samochodu lub odwrócić się i zabić kolegów kucharza. Niezależnie od wyboru, wsiadamy do Infernusa Lance'a i jedziemy do pobliskiego sklepu Ammu-Nation. Tam, zapoznamy się z jego funkcjonalnością i systemem broni w grze. Po zakończeniu lekcji, wracamy pod hotel Ocean View.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas tej misji, gdy uciekamy z Lance'em przed trójką wściekłych kucharzy, w lewym górnym rogu ekranu wyświetla się komunikat, że można biec sprintem jedynie przez chwilę, gdyż Tommy męczy się, biegając sprintem. Ten komunikat wyświetli się nawet jeśli przed rozpoczęciem tej misji gracz wykonał misję sanitariusza.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Ciemna uliczka Następna:
Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Impreza Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Przysięgły

Więcej w Fandom

Losowa wiki