Chop

Dyskusja2 Udostępnij

POSTAĆ
Chop
Chop (V).jpg
Występuje w
GTA V
Aka Chopper
Płeć Mężczyzna
Dom początkowo dom w Strawberry,
później apartament w Vinewood Hills
Związki Lamar Davis, Franklin Clinton
Pojazdy Speedo i Emperor Lamara oraz Bufallo Franklina

Chop – pies rasy rottweiler. Należy do Lamara Davisa, ale mieszka u jego przyjaciela, Franklina Clintona.

Pierwszy raz pojawia się w misji Chop, gdzie wraz z Franklinem i Lamarem goni D (po wielu poszukiwaniach został znaleziony przez Chopa i Franklina w jednym z wagonów). Po misji Chop Lamar prosi protagonistę, aby pies z nim pomieszkał, lecz po wielu misjach Lamar nic o nim nie wspomina. Podczas misji Drapieżnik, Chop ma za zadanie znaleźć ostatniego z O'Neilów, który strzela z rakietnicy w helikopter Trevora.

Chopa możemy spotkać za kryjówką w budzie i aby przywołać go do siebie trzeba użyć przycisku odpowiedzialnego za celowanie, a potem przycisku wskazanego przez okienko pomocy. Psa można zabierać na spacer, jazdę samochodem lub rzucać mu piłki. Chop może też biec za naszym jednośladem i atakować wrogów.

Jeżeli mamy zainstalowaną aplikację iFruit na smartfonie lub tablecie możemy go nauczyć podawania łapy, proszenia o smakołyk i szukania ukrytych fragmentów listu lub części UFO. Dzięki aplikacji możemy także zmieniać kolor jego obroży oraz bawić się z nim i go karmić, co napełni pasek zadowolenia psa.

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie jest homoseksualistą. W misji Chop, tuż przed złapaniem D, biegnie do innego psa, po czym oddaje się instynktom. Kiedy mamy perspektywę Chopa, można zobaczyć, że robi to z samcem.
  • Podczas misji Safari na dzielni widzimy jak Lamar wyprowadza z domu ciotki Franklina Chopa, jednak Chop mieszka z Franklinem w domu na Vinewood Hills, pies ma również obrożę jak inne psy podobne do Chopa spotykane w grze.
  • Mimo iż w Dune Buggy jest wolne miejsce pasażera Chop nie wsiądzie i ucieknie do domu, a w okienku pojawi się komunikat o tym, że pies może usiąść tylko w pojeździe z wolnym miejscem pasażera (jest to dziwne, ponieważ Chop wsiada nawet do autobusu), a w przypadku Space Dockera pies będzie biegł za nim jak za jednośladem (Space Docker jest zmodyfikowaną wersją Dune Buggy).
  • Jeżeli rzucimy granat Chop pobiegnie za nim jak za piłką i będzie próbował go aportować co najczęściej kończy się jego śmiercią.
  • Kiedy Chop wejdzie za Franklinem do samochodu, a następnie Franklin wyjdzie z auta, drzwi po stronie Chopa po wyjściu psa pozostaną otwarte i nie będzie można ich w żaden sposób zamknąć bez ponownego wejścia do auta (można je będzie jedynie wyrwać z zawiasów).
  • W dwóch misjach Chop i Drapieżnik możemy się na niego przełączyć ale nie możemy nim sterować.
  • W misji Safari na dzielni, gdy zacznie się strzelanina, Chop biegnie do domu i jest nieśmiertelny podobnie jak Lamar.
  • Jest to jedna z trzech niebędących człowiekiem postaci w Grand Theft Auto V. Pozostałe to Ho Chi Sock i Dexie.