Wikia

GTA Wiki

Cholos

6613stron na
tej wiki
Dyskusja0
GANG
Cholos
Cholos (VCS).jpg
W grach
GTA Vice City Stories
Lider nieznany
Lokalizacja Małe Haiti, Vice City
Typ gang uliczny
Wrogowie Kubańczycy, Trailer Park Mafia, Sharks, Bikers, Vance Crime Family
Sojusznicy White Stallionz
Kolory niebieski, żółty
Pojazdy Cholo Sabre
Bronie Kije bejsbolowe, pistolety, Micro SMG, Scorpion
Biznes ochroniarstwo, prostytucja, haracze

Cholos – meksykański gang, występujący w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jego członków można znaleźć w Małym Haiti, dzielincy Vice City, oraz przed każdym z ich interesów. Ich lider jest nieznany. Są w stanie wojny z Kubańczykami, gangiem Marty'ego i dilerem broni Philem Cassidym. Cholos noszą jasno-niebieskie chusty, białe bezrękawniki, ciemno-niebieskie spodnie i czarne buty.

Ich całkowita kontrola nad Małą Hawaną zostaje zachwiana w 1984, kiedy to na scenę wkracza gang Kubańczyków. Rozpętują oni wojnę z Cholos, aby przejąć od nich dzielnicę. Cholos próbują się bronić, podejmują próbę zabójstwa Alberto Robiny, ojca Umberto (bossa Kubańczyków). Mszcząc się, Umberto decyduje się na ostateczne starcie, w którym zwyciężają Kubańczycy.

Sojusznicy Cholosów są nieznani, ale prawdopodobnie są nimi White Stallionz, bowiem nie atakują się podczas spotkania.

Po zwycięstwie Kubańczyków (przy pomocy Victora Vance'a), Cholos znikają z miasta. W 1986 roku na ich miejsce wchodzi gang Haitańczyków.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy przyjrzymy się uważnie meksykańskim gangom Cholos i Los Santos Vagos z Grand Theft Auto: San Andreas, możemy zauważyć, że oba gangi wyglądają dość podobnie (zdjęcia na górze i na dole).
  • Po meksykańsku słowo Cholos oznacza dupki.

Więcej od Wikii

Losowa wiki