Chinese Takeout

6720stron na

Chinese Takeout
(pol. Chińczyzna na odstrzał)
Chinese Takeout (8).jpg
Luis, wycinając gangsterów, ucieka z Tonym z budynku
Gra Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Dla Anthony Prince (TBGT - HUD).gif Anthony Prince
Lokalizacja klub Maisonette 9 w Westminster,
Algonquin, Liberty City
Cel pojechanie do Dragon Heart Plaza, ucieczka z budynku
Nagroda $1 000
Wymagania I luv L.C., godzina 21:00 - 7:00
Odblokowuje Bang Bang, Blog This!..., Sexy Time
100% czas: poniżej 5:20
obrażenia gracza: do 10%
strzały w głowę: 100%
celność: 70%
Niezaliczenie śmierć Tony'ego

Chinese Takeout – misja w The Ballad of Gay Tony, druga lub trzecia dla Anthony'ego Prince'a.

​Solucja Edytuj

Tony potrzebuje pomocy Luisa w pewnej sprawie, o której dowiemy się później. Na początku, wsiadamy do Schaftera Tony'ego i zawozimy go do budynku Dragon Heart Plaza w Chinatown. Po drodze na miejsce dostaniemy Assault SMG, które zastąpi każdą broń w slocie pistoletów maszynowych. Gdy dotrzemy na miejsce, zobaczymy przerywnik, podczas którego Billy Grey (znany z The Lost and Damned) sprzedaje swój gang Triadzie. Po opuszczeniu budynku przez Billy'ego wejdą tam Luis i Tony. Szef Triady chce uregulować sprawy z pewnymi licencjami, które pozwolą mu na dokończenie budynku. Okazuje się jednak, że Tony nie ma wystarczająco dużej mocy, aby to zrobić. Szef Triady jest zawiedziony - Rocco Pelosi powiedział mu, że Tony zajmie się sprawą. Nie tracąc czasu, wyciąga broń - Luisowi udaje się go rozbroić i powalić. Przypadkowy wystrzał z pistoletu zaalarmował resztę Triady - musimy się wydostać z budynku. Na początku znajdziemy się w ukryciu. Zdejmujemy pierwszego gangstera, idziemy za róg i pozbywamy się kolejnego. Gdy popatrzymy w stronę następnego narożnika, znajdziemy tam kilku gangsterów - pozbywamy się ich celnymi strzałami w głowy. Po pozbyciu się wszystkich w tym korytarzu, wchodzimy w dziurę po prawej stronie korytarza, zabieramy Combat Shotgun i kamizelkę kuloodporną. Gdy pójdziemy za następny róg, pojawi się przeciwnik - po jego śmierci, pojawi się dwóch następnych. Teraz, kierujemy się w stronę schodów. Zdejmujemy gangstera, który pojawi się na dole i idziemy dalej. Po kolejnym zakręcie w korytarzu pojawi się trzech gangsterów. Jeden z nich użyje granatu - uciekamy za róg, po jego wybuchu wracamy i pozbywamy się celów. Za następnym narożnikiem znajdziemy dwóch gangsterów. Zdejmujemy ich i schodzimy w dół kolejnymi schodami. Po drodze, znajdziemy kolejną kamizelkę. W korytarzu, który minęliśmy, z okna wyskoczy gangster z Assault Rifle - zdejmujemy jego i kolejnego gangstera na końcu schodów. Pojawi się jeszcze dwóch - pozbywamy się ich. Gdy zejdziemy ze schodów, ujrzymy maszynę Sprunka - jeżeli tego potrzebujemy, używamy jej. W kolejnym, ostatnim korytarzu znajdziemy paru gangsterów - chowając się za narożnikami, zdejmujemy ich, gdy tylko się wychylą. Po dotarciu do wyjścia wsiadamy do samochodu i czekamy na Tony'ego. Gdy wsiądzie on do pojazdu, odwozimy go do apartamentu.

Ciekawostki Edytuj

  • Członek Triady, którego Luis uderza w cut-scence, jest nieśmiertelny. Prawdopodobnie jego nieśmiertelność wynika z tego, że pojawia się w misji This Shit's Cursed z dodatku TLaD, która kanonicznie następuje po tej misji.
  • Chronologicznie natomiast ta misja dość niespójna z kanonem GTA IV, gdyż dzieje się po wydarzeniach z misji Three Leaf Clover (fragmenty tej misji były w intrze TBoGT), ale jak wyżej jest to wspomniane, przed misją This Shit's Cursed z TLaD. W czasie trwania tej ostatniej Niko wciąż pracował dla Elizabety Torres i dopiero co rozpoczynał robić zadania dla Packiego.
  • Wygląd gangstera Triady jest inny niż w TLaD. Jego twarz jest bardziej szczegółowa oraz głos tej postaci podkłada inna osoba.
  • Tony jest całkowicie odporny na kule Triad, jednak może zostać zabity przez gracza.
  • Tony opisuje mafię Ancelotti jaką jedną z najsilniejszych w Liberty City. Tymczasem w GTA IV Gerald McReary twierdzi, że mafia Ancelotti jest jedną z najsłabszych.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez gtanet Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Chinese Takeout Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD).gif I luv L.C. Anthony Prince (TBGT - HUD).gif Bang Bang
Anthony Prince (TBGT - HUD).gif Blog This!...
Yusuf Amir (TBGT - HUD).gif Sexy Time