Wikia

GTA Wiki

Chinatown (Portland)

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
Chinatown (Portland) (mapa)

Położenie Chinatown na mapie Portland

Disambig Może chodziło ci o inne dzielnice Chinatown: w San Andreas (GTA1), San Fierro, Algonquin?

Chinatown – dzielnica w środkowo-zachodniej części Portland w Liberty City. Graniczy z Callahan Point od południa, z Dzielnicą Czerwonych Świateł od północy, z Portland View od wschodu. Od zachodu, Chinatown graniczy z wodą.

Tak, jak wskazuje nazwa dzielnicy, Chinatown jest dzielnicą zamieszkiwaną głównie przez mniejszości narodowe. Wygląd dzielnicy jest mieszanką stylu amerykańskiego i dalekowschodniego (jak np. Raffles Fish Factory). W dzielnicy, można znaleźć też wiele oznaczeń w języku chińskim.

Środkowa część dzielnicy jest zamknięta dla ruchu pojazdów, znajdują się w niej chodniki i dwa duże łuki z napisami Chinatown. Dodatkowo, w południowej części dzielnicy można znaleźć budynek starej szkoły i mały park. W północno-wschodniej części dzielnicy znajduje się bar Punk Noodles, na zachodzie zaś - betonowe molo ciągnące się z północy na południe.

Chinatown jest też jedną z trzech dzielnic, w których znajduje się stacja kolejki Portland El. Stacja ta nosi nazwę Kurowski Station, znajduje się nad wspomnianym betonowym molo.

W 1998, Chinatown jest pod kontrolą rodziny Leone, z pomocą Massima Toriniego, zostaje przejęte przez Triadę. Trzy lata później, wybucha wojna pomiędzy Triadą a rodziną Leone, zakończona zwycięstwem mafii Leone. Chociaż Triady zostają pokonane, wciąż mają kontrolę nad Chinatown.

Biznesy Edytuj

1998 Edytuj

2000 Edytuj

2001 Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki