Wikia

GTA Wiki

Cheetah

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
POJAZD
Cheetah
Cheetah (V)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ sportowy
Producent Grotti
Przypomina Ferrari Testarossa (uniwersum 3D)
Ferrari P4/5 (uniwersum HD)
Tuning TransFender (SA)
Los Santos Customs (V)
Zobacz VCPD Cheetah

Cheetah – dwudrzwiowy sportowy samochód występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories oraz Grand Theft Auto V. W wersji beta GTA III, Cheetah nosił nazwę Rocket.

W uniwersum 3D, Cheetah przypomina Ferrari Testarossę, dostosowaną do czasu akcji każdej z gier. Cheetah posiada silnik V10, umieszczony z tyłu (w III i VC z przodu, ze względu na ograniczenia techniczne).

Przyspieszenie i prędkość Cheetaha są bardzo dobre, sterowanie i hamowanie są lepsze od innych pojazdów w grach. Ze względu na niskie zawieszenie, nie odrywa się od drogi, co pozwala na wchodzenie w zakręty nawet przy dużej prędkości.

W plikach GTA IV możemy napotkać się na wpisy dotyczące Cheetaha, jednak samego modelu samochodu nie ma. Cheetah miał prawdopodobnie występować jako samochód sportowy niższej klasy.

Cheetah powrócił w Grand Theft Auto V, w tej grze produkowane jest przez Grotti. Przypomina Ferrari P4/5, niektóre części zapożyczone zostały z Enzo Ferrari oraz Koenigsegg CCX/Agera. Mimo, że pojazd wygląda bardzo nowocześnie, według Legendary Motorsport jest to "prototypowy samochód sportowy, wyprodukowany przez Grotti na początku lat 70."

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA San Andreas Cheetah (ex aequo Super GT) ma największą wartość spośród wszystkich samochodów w grze - $105 000.
  • W tej samej grze można zauważyć, że Cheetah posiada tylko lewe lusterko boczne.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki