Fandom

GTA Wiki

Chartered Libertine Lines

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Chartered Libertine Lines (logo).png

Chartered Libertine Lines – firma przeprawiająca towary przez morze, mająca w swym posiadaniu kontenerowce, które zacumowane są w portach Liberty City (Portland Harbor) i Vice City (Viceport).

Do Vice City statek tej firmy przypływa pomiędzy 1984 a 1986 rokiem. Jest zadokowany w Viceport przez cały czas akcji Grand Theft Auto: Vice City. Drugi z kontenerowców spoczywa na dnie na południe od Viceport. Prawdopodobnie przyczyną zatopienia był wybuch na pokładzie okrętu poniżej poziomu wody który przełamał statek na pół powodując jego zalanie i zatonięcie, można to wywnioskować z nieregularnie poszarpanego kadłuba łodzi.

W Liberty City statek tej firmy przybywa przed 1998 rokiem, jest zadokowany w Portland Harbor przez cały czas akcji Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Trzy lata później, w czasie akcji Grand Theft Auto III, statek dalej się tam znajduje, ale w nieco innym miejscu (nie był więc zadokowany tam przez ponad 3 lata). Zostaje on zniszczony i zatopiony przez wybuch, co ma miejsce w czasie misji Cios w serce: Akt II.

W czasie akcji Grand Theft Auto: San Andreas można znaleźć w kilku miejscach logo firmy, m.in. na pudłach załadowanych na pociąg w czasie misji Zielona maź.

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo libertine można różnie interpretować, znaczy ono między innymi zbereźnik, dziwkarz.
  • W GTA Vice City, jeden z kontenerowców tej firmy jest zatopiony w morzu na południe od Viceport. Co ciekawe śruba okrętu jest pod dziobem a nie pod rufą jednostki, najprawdopodobniej jest to niedopatrzenie twórców.

Więcej w Fandom

Losowa wiki