Wikia

GTA Wiki

Charge Island

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
Charge Island (IV)

Widok na wyspę

Charge Island (IV - mapa)

Mapa Charge Island

Charge Island – mała wyspa występująca w Grand Theft Auto IV. Oficjalnie należy do Dukes.

Opis Edytuj

Charge Island leży nad Humbolt River pomiędzy Algonquin a Dukes. Przez wyspę przebiega długi most East Borough Bridge łączący ze sobą Algonquin, Dukes i Bohan. Na mostach znajdują się bramki płatnicze. W wypadku nie uiszczenia opłaty w wysokości $5 zostaniemy "nagrodzeni" 1 stopniem złej sławy (gwiazdki nie otrzymamy gdy jedziemy pojazdem ratunkowym lub Fortkliftem). Większość wyspy to cześć przemysłowa - znajdują się tu baza przeładunku paliwa, oczyszczalnie ścieków, stacje uzdatniania wody oraz stocznia. Część wyspy jednak zajmują tereny zielone - w środku znajduje się mały park z boiskiem do baseballa. Przez wyspę przepływa również mały strumyk, nad którym przebiega mały mostek.

Charge Island jest wzorowana na Wyspie Randalla w Nowym Jorku.

Ciekawostki Edytuj

  • We wnętrzu stoczni możemy znaleźć metalowe pudła z logiem firmy Belly-Up.
  • Nazwa wyspy po przetłumaczeniu na polski to Wyspa opłat. Nawiązaniem do tego mogą być budki płatnicze ulokowane na wyspie.

Misje Edytuj

Wyspa pełni niewielką rolę we wszystkich grach, w których występuje - odbywa się tu akcja tylko kilku misji.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Więcej od Wikii

Losowa wiki