Fandom

GTA Wiki

Charge Island

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Charge Island (IV).jpg

Widok na wyspę

Charge Island (IV - mapa).png

Mapa Charge Island

Charge Island – wyspą o statusie osiedla będąca częścią dzielnicy Dukes. Jest położona między Dukes (na wschodzie), Bohan (na północy) i Algonquin (na zachodzie), dzięki czemu znalazła zastosowanie jako węzeł komunikacyjny. Charge Island leży na rzece Humboldt River.

Charakterystyka Edytuj

Na wyspę drogą lądową można dostać się za pomocą trzech mostów idących z Algonquin, Bohan i Dukes nazwanych East Borough Bridge. Na zachodnim wybrzeżu znajduje się przystań, która może służyć do transportu wodnego.

Dużą część powierzchni wyspy zajmuje park, w którym znajduje się boisko do baseballa i kilka ścieżek dla pieszych,drzew i latarni. Przez jego środkowo-zachodnią część przepływa strumyk, nad którym znajduje się kilka mostów drogowych. Na wyspie działa również oczyszczalnia wody, przy której działa również rafineria. Jej tereny rozciągają się na wschodniej i południowo-wschodniej części wyspy. Większość osób przebywających w parku na Charge Island to pracownicy tego właśnie zakładu lub bezdomni. Na północnym-zachodzie wyspy znajduje się przystań, przy której znajdują się cztery silosy i barak dla pracowników. Teren jest częściowo ogrodzony i oświetlony. Koło wyspy znajduje się statek firmy RON.

Budki płatnicze (IV).jpg

Budki płatnicze

Charge Island wzorowana jest na wyspach Randalls i Wards. Nazwa Charge Island(pol. Wyspa opłat) nawiązuje prawdopodobnie do budek płatniczych, które stoją na drogach.

Misje Edytuj

Wyspa pełni stosunkowo niewielką rolę w grach, w których występuje. Rozgrywa się na niej jednak kilka misji.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Ważniejsze obiekty Edytuj

Obiekty Edytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • 3 kamery
  • 1 diler
  • 1 lew

Więcej w Fandom

Losowa wiki