Wikia

GTA Wiki

Charge Island

5637stron na
tej wiki
Dyskusja0
Charge Island (IV)

Widok na wyspę

Charge Island (IV - mapa)

Mapa Charge Island

Charge Island – wyspą o statusie osiedla będąca częścią dzielnicy Dukes. Jest położona między Dukes (na wschodzie), Bohan (na północy) i Algonquin (na zachodzie), dzięki czemu znalazła zastosowanie jako węzeł komunikacyjny. Charge Island leży na rzece Humboldt River.

Charakterystyka Edytuj

Na wyspę drogą lądową można dostać się za pomocą trzech mostów idących z Algonquin, Bohan i Dukes nazwanych East Borough Bridge. Na zachodnim wybrzeżu znajduje się przystań, która może służyć do transportu wodnego.

Przystań może pomieścić kilka łodzi. Jest dobrze zaopatrzona, w magazynie i wokół niego znajdują się skrzynie, kontenery i beczki, m.in. z logiem firmy Belly-Up. Na północ od magazynu znajdują się cztery silosy. W budynku znajdują się łodzie, a koło niego barak dla robotników lub ochroniarzy. Przystań czasami jest wykorzystywana przez przemytników kokainy. Wjazd możliwy jest od wschodu, gdzie znajduje się droga. Teren jest częściowo ogrodzony i oświetlony.

Jedynym zakładem przemysłowym działającym na wyspie jest Charge Island Water Treatment Facility, czyli oczyszczalnia wody, przy której działa także rafineria. Jej tereny rozciągają się na wschodniej i południowo-wschodniej części wyspy. Większość osób przebywających w parku na Charge Island to pracownicy tego właśnie zakładu lub bezdomni.

Na Charge Island znajduje się zaniedbane boisko do baseballa należące do drużyny Liberty City Swingers. W odróżnieniu od podobnego obiektu w Welham Park, ten na Charge Island nie ma trybun. Dużą część powierzchni wyspy zajmuje park. W parku znajduje się dużo drzew, latarni oraz ścieżek dla pieszych. Przez jego środkowo-zachodnią część przepływa strumyk, nad którym znajduje się kilka mostów drogowych.

Budki płatnicze (IV)

Budki płatnicze

Charge Island wzorowana jest na wyspach Randalls i Wards. Nazwa Charge Island(pol. Wyspa opłat) nawiązuje prawdopodobnie do budek płatniczych, które stoją na drogach.

Misje Edytuj

Wyspa pełni stosunkowo niewielką rolę w grach, w których występuje. Rozgrywa się w niej jednak kilka misji.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Obiekty Edytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • 3 kamery
  • 1 diler
  • 1 lew

Więcej od Wikii

Losowa wiki