Wikia

GTA Wiki

Chan Jaoming

Dyskusja0
5331stron na
tej wiki
POSTAĆ
Chan Jaoming
Chan Jaoming (CW)
Występuje w
GTA Chinatown Wars
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1968, Chiny
Zmarł w 2009 (41 lat), Liberty City
Dom Liberty City
Narodowość Chińczyk
Rodzina Hsin Jaoming (ojciec)
Związki Jaoming Family
Triady
Hsin Jaoming
Huang Lee
Melanie Mallard
Pojazdy zmodyfikowane Banshee
zmodyfikowany Comet
500 XLR8
MK GT9
Resolution X
Biznes wyścigi uliczne
podrabianie markowego towaru

Chan Jaoming – postać występująca w Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Jest synem Hsina Jaominga.

Biografia Edytuj

Chan jest członkiem Jaoming Family. Chan, Kenny Lee oraz Zhou Ming, chcieli przejąć stanowisko po ojcu. On i Zhou zostali jednak fałszywie oskarżeni przez FIB i zostali zabici na zlecenie Hsina.

Przy pierwszym spotkaniu Chan zleca Huangowi by zepsuł samochód zwycięzcy, aby on sam wygrał. W drugiej misji Chan prosi aby Huang wziął z nim udział w wyścigu, ale nie aby wygrał, lecz by unieruchamiać samochody. W trzeciej misji zleca nam odzyskać ciężarówkę i odstawienie jej do kryjówki Melanie Mallard. Okazuje się z Chan został porwany, i Huang musi go uratować co mu się udaje. Chan oraz Huang zostali złapani w pułapkę, jednak wychodzą z tego cało i Huang odwozi Chana do Klubu Hsina. Melanie posiadała taśmę obciążającą Chana oraz Huanga, przez co Chan każe porwać Melanie i przywieźć ją do doków, gdzie zostaje zabita przez Chana. Niedługo po tym Chan kradnie nową łódź, oraz ściga się z Huangiem, jednak byli właściciele łodzi atakują Chana, Huang powstrzymuje ich, ale helikopter ratuje Chana i Huanga lecz napastnicy niszczą łódź Chana. Chan ma pewne problemy z FIB, i prosi Huanga by zniszczył towary Chana. Chan mówi że ktoś zdradził Hsina, prosi go aby wysadził cysternę z paliwem oraz zlikwidowanie zdrajców i helikoptera. Kenny Lee mówi Huangowi o zdradzie Chana i o zlikwidowaniu go. Huang zabija ochroniarzy Chana, oraz samego Chana Jaominga.

Popełnione Morderstwa Edytuj

  • Melanie Mallard - zabita poprzez posiadanie dowodów obciążających Chana.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki