Wikia

GTA Wiki

Cesar Vialpando

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
POSTAĆ
Cesar Vialpando
Cesar Vialpando (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Ces
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Los Santos, San Andreas
Dom El Corona, Los Santos
Narodowość Amerykanin latynoskiego pochodzenia
Rodzina Kendl Johnson (narzeczona),
Catalina (kuzynka),
nieznany kuzyn
Związki Varrios Los Aztecas, Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D), Carl Johnson, Wu Zi Mu
Pojazdy czerwona Savanna
Głos Clifton Collins Jr.

Disambig Może chodziło ci o misję "Cesar Vialpando"?

Cesar Vialpando – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest liderem meksykańskiego gangu Varrios Los Aztecas, narzeczonym Kendl Johnson oraz kuzynem Cataliny. Znakomity kierowca i znany uczestnik wyścigów samochodowych.

Cesar (SA - art)

Artwork Cesara Vialpando

Carl Johnson poznaje go w misji Cesar Vialpando na zawodach lowriderów. Początkowo nie darzy go sympatią, ale wkrótce Cesar zostaje jego najlepszym przyjacielem. Udowadnia mu zdradę Rydera i Big Smoke'a, a gdy Carl zostaje wywieziony do Angel Pine, ostrzeżony i namówiony przez Carla, przyjeżdża do niego z Kendl. Cesar później pomaga chłopakowi i Rodzinom z Grove Street w wielu rzeczach w zamian, za co Carl odbija jego dzielnicę z rąk Los Santos Vagos.

Gdy Carl musiał opuścić miasto, Cesar zaopiekował się jego siostrą. Zapoznał go również z Cataliną. Po przybyciu do San Fierro Cesar i Carl rozkręcają tam biznes, jakim był warsztat samochodowy. Razem między innymi kradną samochody potrzebne do salonu otwieranego przez Carla oraz ciężarówkę na zlecenie Mike'a Toreno. Następnie (już po powrocie do LS) Cesar prosi CJ-a o pomoc w odbiciu swojej dzielnicy i domu z rąk Los Santos Vagos. Podczas tejże misji (Los Desperados) Cesar mówi przyjacielowi, że chciałby się ożenić z Kendl. Brat CJ-a Sweet nie darzy go szacunkiem, później się jednak do niego przekonuje.

Pojazdem Cesara jest czerwona Savanna z rejestracją LVA4L, co oznacza Los Varrios Aztecas for life (ang. Los Varrios Aztecas na zawsze).

Cesarowi głosu użyczył Clifton Collins Jr.

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Cesar jest pracodawcą w tej misji, jednak w niej nie występuje.

Więcej od Wikii

Losowa wiki