Fandom

GTA Wiki

Centrum handlowe w Newport

6977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Centrum handlowe w Newport (III).jpg

Centrum handlowe w Newport, od strony Parku Belleville

Centrum handlowe w Newport – nienazwane centrum handlowe mieszczące się w dwóch połączonych budynkach, ulokowane na pograniczu dwóch dzielnic: Parku Belleville i Newport w Liberty City.

Centrum handlowe w Newport posiada 3 wejścia (żadne nie jest dostępne dla gracza), w tym dwa wzdłuż alejki wyłożonej czerwonymi kamykami i obsadzonej czternastoma drzewkami (po 7 z każdej strony). Obiekt ma bliżej nieokreśloną liczbę pięter (mogą to być trzy, bądź cztery), jest zbudowany z jasnobrązowych, betonowych bloków. Jego dwa budynki, połączone są dwoma korytarzami, zawieszonymi w powietrzu. Ma przeszklone elementy (głównie od strony Parku Belleville) dachu, będące zarazem ścianami. Na tym centrum handlowym zamontowane są różne billboardy. Koło centrum stoją kontenery na śmieci, objęte programem Institutional Recycling Program.

W GTA III Obiekt ma też elektroniczną tablicę informacyjną (od strony Newport), na której są wyświetlane różne nowości na temat miasta i (prawdopodobnie) miejskiej giełdy. Możemy się z niej dowiedzieć o spadkach i wzrostach akcji danych przedsiębiorstw. Przedstawiają się one następująco:

Reklamy Edytuj

Grand Theft Auto III Edytuj

Inne Edytuj

Grand Theft Auto III Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki