Fandom

GTA Wiki

Cedar Grove

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Cedar Grove (III).jpg

Cedar Grove - widok z Pike Creek

Cedar Grove – dzielnica, położona w północnym Shoreside Vale w Liberty City. Graniczy z tamą Cochrane od zachodu oraz z Wichita Gardens od południa.

Dzielnica ta jest dzielnicą w całości mieszkalną. Znajduje się tutaj wiele dużych willi, należących do najbogatszych mieszkańców miasta. Jedną z nich jest Willa Cataliny. Została ona kupiona przez Donalda Love'a w roku 1998 i przejęta przez Kartel Kolumbijski niedługo później. Jedna z willi, położona w zachodniej części dzielnicy, posiadana jest przez Toniego Ciprianiego i używana jako kryjówka.

Nad dzielnicą, na górze, położone jest obserwatorium Cedar Ridge. Można je jedynie zobaczyć; niemożliwe jest dostanie się do niego (przez normalne środki). Przez wspomnianą górę, przebiegają dwa tunele drogowe, prowadzące do Upstate. W GTA: Liberty City Stories łączyły się w jednym punkcie (odbiegał od nich inny, prowadzący do celu), w GTA III oba tunele indywidualnie prowadzą na północ.

Komunikacja w dzielnicy nie jest zbyt rozwinięta - oprócz dwóch dróg, biegnących obok willi, przez dzielnicę przebiega droga szybkiego ruchu, łącząca Wichita Gardens z Pike Creek poprzez most (znajduje się przy niej parking). W Cedar Grove rozpoczyna się także droga, biegnąca przez tamę Cochrane do Pike Creek.

Biznesy Edytuj

2000

2001

Więcej w Fandom

Losowa wiki