FANDOM

Cavalcade – czterodrzwiowy samochód terenowy występujący w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Jest bardzo popularny; można go znaleźć na terenie całego Liberty City (uniwersum HD).

Cavalcade jest wzorowany na Cadillacu Escalade drugiej generacji. Jego nazwa jest połączeniem słów Cadillac i Escalade. Cavalcade jest napędzane silnikiem V8. Ma bardzo dobre przyspieszenie, dość dobrą prędkość maksymalną. Bardzo dobrze się go prowadzi i hamuje. Cavalcade jest wytrzymały, zanim zacznie się palić, zniesie wiele uderzeń. Cavalcade jest także dobrym wyborem, jeśli chodzi o jazdę poza drogami. Ogólnie, jest to jeden z najlepszych pojazdów w grze.

Cavalcade jest używane przez gang Spanish Lords. Ten wariant pojazdu jest zawsze w kolorze czerwonym, a jego metalowe części (takie, jak osłona chłodnicy, felgi bądź progi) są wykonane ze złota.

Cavalcade jest używane także jako taksówka; po założeniu nowej firmy taksówkarskiej, Niko będzie podwożony Cavalcadami (jeżeli uzyskał wystarczający poziom znajomości z Romanem).

W dodatku The Ballad of Gay Tony, występuje także druga wersja Cavalcade'a, nazwana wewnętrznie cavalcade2. Ta wersja zawsze występuje w kolorze czarnym, ma czarne felgi, a przycisk, służący do otwierania bagażnika, znajduje się trochę wyżej. Ta wersja Cavalcade'a występuje w misji Corner Kids, podczas wojen narkotykowych. Posiada ją także Armando Torres, przyjeżdża on tym pojazdem do gracza, gdy ten chce kupić od niego broń.

Galeria Edytuj