Wikia

GTA Wiki

Cavalcade

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POJAZD
Cavalcade
Cavalcade (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ pojazd terenowy
Producent Albany
Przypomina Cadillac Escalade (2002-06; IV),
Cadillac Escalade (V)
Zobacz Cavalcade FXT

Cavalcade – czterodrzwiowy samochód terenowy występujący w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Jest bardzo popularny; można go znaleźć na terenie całego Liberty City (uniwersum HD).

Cavalcade jest wzorowany na Cadillacu Escalade drugiej generacji. Jego nazwa jest połączeniem słów Cadillac i Escalade. Cavalcade jest napędzane silnikiem V8. Ma bardzo dobre przyspieszenie, dość dobrą prędkość maksymalną. Bardzo dobrze się go prowadzi i hamuje. Cavalcade jest wytrzymały, zanim zacznie się palić, zniesie wiele uderzeń. Cavalcade jest także dobrym wyborem, jeśli chodzi o jazdę poza drogami. Ogólnie, jest to jeden z najlepszych pojazdów w grze.

Cavalcade jest używane przez gang Spanish Lords. Ten wariant pojazdu jest zawsze w kolorze czerwonym, a jego metalowe części (takie, jak osłona chłodnicy, felgi bądź progi) są wykonane ze złota.

Cavalcade jest używane także jako taksówka; po założeniu nowej firmy taksówkarskiej, Niko będzie podwożony Cavalcadami (jeżeli uzyskał wystarczający poziom znajomości z Romanem).

W dodatku The Ballad of Gay Tony, występuje także druga wersja Cavalcade'a, nazwana wewnętrznie cavalcade2. Ta wersja zawsze występuje w kolorze czarnym, ma czarne felgi, a przycisk, służący do otwierania bagażnika, znajduje się trochę wyżej. Ta wersja Cavalcade'a występuje w misji Corner Kids, podczas wojen narkotykowych. Posiada ją także Armando Torres, przyjeżdża on tym pojazdem do gracza, gdy ten chce kupić od niego broń.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki