Caught with your Pants Down – misja w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, trzecia dla Yusufa Amira.

Solucja Edytuj

Yusuf po tańcu z „panią Lewis” i nieoczekiwanej wizycie ojca dzwoni do Luisa, chce żebyś spotkał się z nim w Star Junction. Po dojechaniu na miejsce Yusuf wyląduje swoim helikopterem na środku ulicy. Wsiadamy do maszyny i kierujemy się do innego helikoptera, który transportuje APC. Następnie Yusuf przejmie stery i wręczy nam snajperkę, mamy przy jej użyciu zestrzelić liny, którymi przymocowany jest czołg. Po zniszczeniu wszystkich lin pokaże się cut-scenka, w której wyskakujemy razem z czołgiem na ziemię. Po skoku wsiadamy do APC, za co dostaniemy 4 stopień poszukiwania. Potem rozwalamy radiowozy, aż nasz poziom zmaleje do jednej gwiazdki, wtedy gubimy policję i odwozimy pojazd Yusufowi. Za zadanie otrzymujemy $20 000 nagrody.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł misji to typowe powiedzenie używane w momencie złapania wroga w chwili jego słabości.

Przykładowe przejście misji

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Caught with your Pants Down Następna:
Yusuf Amir (TBGT - HUD) High Dive Yusuf Amir (TBGT - HUD) For the Man Who Has Everything