Wikia

GTA Wiki

Catch the Wave

Dyskusja0
5213stron na
tej wiki
MISJA
Catch the Wave
(pol. Na fali)
Catch the Wave (12)
Niko i Phil płyną z kradzionymi narkotykami do przystani
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Phil Bell (IV - HUD) Phil Bell
Lokalizacja Honkers Gentlemen's Club w Tudor, Alderney, Liberty City
Cel kradzież kokainy Rosjan
Nagroda $7 500
Wymagania Payback
Odblokowuje Trespass,
Flatline
Niezaliczenie zniszczenie ciężarówki przed dojazdem do doków, śmierć Phila, zniszczenie łodzi Phila lub naszej, wypłynięcie na ląd łodzi Phila lub naszej

Catch the Wave – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Phila Bella.

Solucja Edytuj

Podczas spotkania z Philem okazuje się, że wystąpił problem z czymś, w co jest on zaangażowany. Najpierw wsiadamy do Intrudera i jedziemy na Catskill Avenue. Stamtąd zabieramy ciężarówkę. Po drodze, Phil wyjaśni całą sytuację - mamy jechać do doków na Charge Island i zabrać od przebywających tam Rosjan ładunek kokainy. Po zabraniu ciężarówki jedziemy nią do wspomnianych doków. Znajdziemy się przy bramie wjazdowej. Podczas rozmowy z Rosjanem, zaczną coś podejrzewać - metodą drive-by zabijamy Rosjanina, który rozmawiał z Philem oraz stojącego przy ciężarówce. Jedziemy kawałek do przodu i lekko skręcamy w prawo, tak, aby drzwi pasażera znalazły się między ścianą a kontenerami, następnie wysiadamy z ciężarówki. Jeżeli nie wykonamy tego manewru, Phil znajdzie się pod ostrzałem kilkunastu Rosjan wewnątrz budynku. Na początku, zmieniamy broń na karabin szturmowy i zdejmujemy gangstera przy czerwonej wybuchowej beczce (chowa się), następnie zabijamy gangstera przy lewej stronie tylnej bramy i dwóch nad nami. Wtedy, w budynku zostanie pięciu gangsterów na ziemi i trzech nad ziemią. Będąc wciąż za ciężarówką, ściągamy dwóch Rosjan przy tylnej bramie i jednego nad ziemią (najbliższego ciężarówce). Potem idziemy w lewo i do kontenerów naprzeciw ciężarówki - chowamy się tam. Stamtąd, zdejmujemy gangstera, stojącego nad ziemią w oddali. Ostatni gangster, stojący nad ziemią, znajduje się przy słupie obok rampy. Następnie, zabijamy dwóch gangsterów za beczkami (nie strzelamy w beczki), na koniec tego obok słupa. Gdy go zabijemy, Phil pójdzie naprzód (jeżeli przestawiliśmy ciężarówkę w opisane miejsce, pójdzie z drugiej strony budynku). Pojawią się trzej Rosjanie: po lewej stronie tylnej bramy, po prawej stronie tylnej bramy i obok słupa przy rampach. Idziemy naprzód - na przystaniach pojawi się paru Rosjan - zdejmujemy ich po kolei. Wtedy, Phil wsiądzie do łodzi po prawej - my idziemy do tej po lewej, wpierw zabierając kamizelkę. Zaczynamy podążać za Philem. Wkrótce, pojawią się dwie łodzie Rosjan - walczymy z nimi, gdy podpłyną za blisko. Misja zakończy się, gdy tylko dopłyniemy do przystani w North Holland.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Catch the Wave Następna:
James Pegorino (IV - HUD) Payback Phil Bell (IV - HUD) Trespass
James Pegorino (IV - HUD) Flatline

Więcej od Wikii

Losowa wiki