Fandom

GTA Wiki

Catalina

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
Catalina
Catalina (III - 2).jpg
Występuje w
GTA III
GTA San Andreas
Płeć Kobieta
Zmarła w 2001 na tamie Cochrane,
Shoreside Vale, Liberty City
Dom Kryjówka w Fern Ridge (1992),
willa w Cedar Grove (2001)
Narodowość Dominikanka/Kolumbijka
Rodzina Cesar Vialpando (kuzyn)
Związki Kartel Kolumbijski, Claude, Carl Johnson, Miguel, Kudłaty Bob, Whittaker
Pojazdy Buffalo, Krążownik Kartelu, Walton
Biznes Dilerka narkotyków
Głos Cynthia Farrell

Catalina – postać występująca w Grand Theft Auto III i Grand Theft Auto: San Andreas. Na początku uliczna przestępczyni, później boss Kartelu Kolumbijskiego. Dziewczyna Carla Johnsona w 1992 roku oraz Claude'a w latach 1992-2001, kuzynka Cesara Vialpando (niewykluczone, iż to także jej nazwisko).

Historia Edytuj

Catalinę po raz pierwszy widzimy w 1992 w restauracji w Dillimore, jako kuzynkę Cesara Vialpando. Carl Johnson wykonuje dla niej kilka zadań rabunkowych. W międzyczasie dochodzi do romansu między nimi. Następnie spotykamy ją w czasie wyścigów – poznaje tam swojego przyszłego chłopaka, Claude'a. Gdy obydwoje przegrywają wyścig z Carlem Johnsonem, wyjeżdżają do Liberty City zostawiając mu stary warsztat w Doherty, w San Fierro. Po wyjeździe, Catalina często dzwoni do Carla w celu naubliżania mu lub wzbudzenia w nim zazdrości.

W latach 1999-2001, dokonała wielu napadów na banki na terenie Teksasu i Meksyku, najprawdopodobniej wraz z Claude'em. W październiku 2001, kupiła bilet lotniczy na lotnisko Francis (znaleziono go w jej apartamencie w Los Santos lub San Fierro między 8 a 14 października[1]).

Po przylocie do Liberty City razem z Claude'em wstępuje w szeregi Kartelu Kolumbijskiego. Z ich pomocą dokonała swojego kolejnego napadu na bank - w jego trakcie, Catalina daje do zrozumienia Claude'owi, że tak naprawdę nic on dla niej nie znaczy - strzela mu w ramię, zostawiając go na pastwę policji. Po tym wydarzeniu, zaczyna ukrywać się w willi w Cedar Grove. Bardzo szybko awansuje w hierarchii mafii, zostając w końcu jej bossem (Miguel to jej kolejny kochanek, którego omamiła i przejęła władzę). Od czasu do czasu przyjeżdża do Portland Harbor aby dowiedzieć się czegoś na temat Rodziny Leone od swojego informatora – Kudłatego Boba. Następnie, Catalinę spotykamy na placu budowy w Fort Staunton, gdzie zdradza ona swojego asystenta — Miguela — i ucieka Claude'owi i Asuce Kasen. Po pewnym czasie Catalina wraca na plac budowy i zabija Miguela oraz Asukę, a także porywa Marię Latore. Claude, aby ją uratować, przynosi $500 000 do jej willi. Na miejscu Catalina próbuje go zabić; jej plan jednak nie udaje się – Claude zabija ludzi z Kartelu, a następnie Catalinę, wysadzając helikopter, którym próbowała uciec.

Ciekawostki Edytuj

Catalina (SA).jpg

Catalina w roku 1992

Catalina (III).jpg

Zdjęcie Cataliny z Liberty Tree

Miguel i Catalina (III).jpg

Miguel (z lewej) i Catalina, 2001

  • Catalina jest jedyną kobietą na liście antagonistów. Oprócz tego, jest pierwszą przeciwniczką w serii Grand Theft Auto.
  • Catalina w uniwersum 3D zmarła ostatnia w kolejności chronologicznej.
  • Catalina w GTA San Andreas umie pływać.
  • W wersji GTA III na Xboxa oraz iOS/Androida na szyi ma różową frotkę oraz nie ma swojej bluzki (ma tylko kurtkę).
  • Przy jej kryjówce w Fern Ridge znajduje się łopata i trzy groby. Prawdopodobnie są to groby jej trzech byłych kochanków, którzy zostali przez nią zamordowani.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto III

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki