FANDOM

Camper – pojazd występujący w Grand Theft Auto: London, 1969 (jako Samochód kempingowy, ang. Camper), Grand Theft Auto: London, 1961 i Grand Theft Auto: San Andreas oraz Grand Theft Auto V. Jest wzorowany na Volkswagenie Type 2 T1. Istnieje również inna wersja Campera (w GTA San Andreas), używana przez The Trutha, zwana Matkomobilem (ang. Mothership) różniąca się od zwykłego unikalnym hipisowskim malowaniem.

W porównaniu ze swoim poprzednikiem, Love Wagonem, samochód kempingowy w London, 1969 i 1961 jest szybszy, ma lepsze przyspieszenie, lepiej się też prowadzi. Nie może zostać sprzedany w dokach - jest zbyt duży.

W GTA San Andreas Camper jest jednym z najgorszych pojazdów w grze, jest bardzo wolny, ma bardzo słabe przyspieszenie, źle się prowadzi, choć cechuje go spora zwrotność. Bardzo trudno wyjechać nim na jakieś wzniesienie. Może występować w trzech kolorach na raz, oraz występuje w dwóch wariantach: bez pacyfki i bagażnika na dachu oraz z pacyfką i bagażnikiem na dachu. Ma również szczególną cechę - potrafi zmieścić kierowcę i dwóch pasażerów.

W GTA V pojazd jest produkowany przez Brute. Jest cięższy, ma gorszą prędkość, hamulce i przyśpieszenie.

Występowanie Edytuj

GTA San Andreas

GTA V

Galeria Edytuj