Fandom

GTA Wiki

Cam Jones

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Cam Jones
Cam Jones (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1986 w Vice City (opcjonalnie)
Dom warsztat w Viceport, Vice City
Narodowość Amerykanin
Związki Tommy Vercetti, Ken Rosenberg, Phil Cassidy, Hilary King
Biznes Cam's Can Openers
Głos Greg Sims

Cam Jones – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City.

Mieszkał w Viceport, z zawodu był ślusarzem. Często włamywał się do domów ludzi zabierających z nich cenne rzeczy. Został za to złapany i osadzony na posterunku policji w Washington Beach, gdzie czekał na przeniesienie do więzienia. W tym samym czasie Tommy Vercetti rekrutował ludzi do napadu na bank. Ken Rosenberg polecił Cama wiedząc, że jest doskonałym ślusarzem i otworzy każdy sejf z łatwością. Tommy uwalnia Cama z aresztu. Następnie Cam poleca Phila Cassidy'ego. Gdy Tommy zrekrutował ostatniego członka do pracy — Hilarego Kinga — nadszedł czas na napad. Cam jednak nie zdołał otworzyć sejfu bez pomocy kierownika — potrzebował jego kodu. Podczas ucieczki z banku pomaga w walce z oddziałami SWAT — może zostać zamordowany przez mundurowego lub Tommy'ego, jednak jego opcjonalna śmierć nie ma wpływu na dalsze wydarzenia.

Występowanie w misjach Edytuj

Cam Jones (VC - art).jpg

Artwork Cama

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli Cam zginie podczas napadu, po dotarciu do jego domu Tommy powie, że więcej pieniędzy będzie należeć do niego i Phila. Jednak niezależnie od tego, czy Cam zginie czy nie, gracz i tak otrzyma taką samą nagrodę za misję. Może to sugerować, że śmierć Cama podczas napadu na bank jest niekanoniczna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki