Wikia

GTA Wiki

Cabbie

Dyskusja0
5209stron na
tej wiki
POJAZD
Cabbie
Taksa, Taksówka
Cabbie (SA)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA Chinatown Wars
Typ czterodrzwiowa taksówka
Przypomina Checker Marathon
Tuning TransFender
Zobacz Taksówki wzorowane na tym modelu:
Borgnine, Taksówka Kaufmana, Zebra
Pozostałe taksówki:
Bickle '76, Cabby, Londyńska taksówka, Taksówka, Taxi Xpress

Cabbie – taksówka występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto: Chinatown Wars. We wszystkich grach występuje tylko i wyłącznie w kolorze żółtym - jedynie w GTA San Andreas w warsztacie tuningowym TransFender można uzyskać ten pojazd w kolorze innym niż żółtym, ale po wjechaniu do Pay'n'spray z powrotem będzie żółty. W grach Uniwersum 3D może zostać użyta w misji taksówkarskiej.

Cabbie jest wzorowane na taksówce Checker Marathon (1956-82); najprawdopodobniej jest wzorowane na modelach Checkera z lat 80. W każdej z gier, w której występuje, różni się od innych drobnymi szczegółami:

Cabbie jest wolniejsze i cięższe od innej taksówki. Niezbyt dobrze się ją prowadzi; łatwo wywraca się na bok, zwłaszcza przy dużych prędkościach. Parametry taksówki robią ją niezbyt dobrym wyborem, jeśli chodzi o misję taksówkarską.

Występowanie Edytuj

W większości gier, Cabbie można znaleźć tylko na ulicach, w niektórych grach jest jednak zaparkowana w niektórych miejscach.

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli w GTA: San Andreas podjedziemy do wrogiego gangu z włączonym trybem misji taksówkarskiej i zaczniemy trąbić, takowy gang do nas podbiegnie i zacznie demolować samochód.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki