FANDOM

Buyer's Market – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Pierwsza dla Elizabety Torres.

Solucja Edytuj

Billy wysyła wiadomość do Johnny'ego. Johnny decyduje się ubić interes z Liz Torres. Elizabeta znajduje kupca oraz miejsce transakcji, oraz dwóch pomocników: Playboya X oraz Niko Bellica. Po chwili oczekiwania, Liz zapoznaje Niko z Johnnym oraz odwrotnie, Johnny wychodzi wcześniej aby odebrać heroinę od Briana, przy czym Brian zaczyna się kłócić z Johnnym. Po dojściu do apartamentu przy Cassidy Street trzeba wejść na trzecie piętro gdzie odbędzie się transakcja i okaże się że Charlie jest agentem LCPD. Niko rozdziela się z Johnnym, Niko z Playboyem idą górą, zaś Johnny wydostaje się dołem, po czym gubi policję.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta jest dostępna z perspektywy Niko w misji Blow Your Cover.
  • Jeśli gracz zabije Briana, misja zakończy się niepowodzeniem, a Johnny zadzwoni do Billy'ego i powie mu w dość ironiczny sposób, że ma złą i dobrą wiadomość – złą, że stracili jednego ze swoich braci, a dobrą, że tym bratem był Brian. Ta rozmowa telefoniczna świadczy również o wrogości Johnny'ego wobec Briana.

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: Buyer's Market Następna:
Billy Grey (TLaD - HUD) Action/Reaction Thomas Stubbs III (TLaD - HUD) Politics