Wikia

GTA Wiki

Burrito

Dyskusja0
5210stron na
tej wiki
POJAZD
Burrito
Burrito (VCS)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
Typ furgonetka
Producent Declasse
Przypomina Dodge Ram Van (uniwersum 3D),
Chevrolet Express (uniwersum HD)
Zobacz Gangsterski Burrito,
Laundromat,
Gumshoe

Burrito – van występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Burrito po raz pierwszy pojawiło się w Grand Theft Auto: Vice City. Przypomina Dodge Ram Vana. W San Andreas niewielkim zmianom uległy przód i tył pojazdu, w Vice City Stories występuje również wersja dwukolorowa. Na dachu furgonetki czasami pojawia się spoiler oraz dodatkowe światła. Parametry pojazdu są lepsze niż można byłoby się spodziewać. W San Andreas i Vice City Stories Burrito jest najszybszą furgonetką, w Vice City drugą (Gangsterski Burrito jest szybszy). W Vice City prędkość maksymalna pojazdu oraz wytrzymałość czynią go jednym z najlepszych pojazdów do ucieczek i pościgów. Hamulce pozwalają na szybkie zatrzymanie się. Masa jest zaletą w połączeniu z wytrzymałością. Burrito łatwo spycha lżejsze od siebie pojazdy z drogi. Auto jednak ma bardzo miękkie zawieszenie i wejście w zakręt przy wysokiej prędkości niemal zawsze kończy się dachowaniem. W San Andreas podwozie furgonetki zostało poprawione - wciąż ma miękkie zawieszenie, ale van już się nie przewraca na zakrętach. Ma on jednak nieco gorszą wytrzymałość i nie radzi sobie już tak dobrze z przepychaniem innych aut.

Uniwersum HD Edytuj

Burrito w GTA IV radykalnie zmieniło swój wygląd. Teraz przypomina Chevrolet Express. Pojazd ten występuje zawsze z bagażnikiem na dachu (nie wliczając w to Laundromata), często załadowanym. Parametry w stosunku do uniwersum 3D pogorszyły się. Pojazd jest teraz cięższy, co skutkuje niższą prędkością maksymalną, przyspieszeniem i gorszym hamowaniem. Nadal jest najszybszą furgonetką w grze (z wyjątkiem Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, gdzie dodano ulepszone Burrito wzorowane na wariancie gangsterskim). Pozostałe parametry pozostały niezmienione. Burrito dość rzadko pojawia się na ulicach, można je znaleźć zaparkowane w dwóch miejscach w Alderney (patrz #Występowanie).

W GTA: Chinatown Wars, Burrito, razem z Gumshoe, są jedynymi furgonetkami w grze. Od misji Carpe 'Dime' pojawiają się specjalne wersje używane przez gangi (wszystkie poza triadami), można ją przejąć w celu zdobycia przewożonych w nich narkotyków.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Zaparkowany obok rzędu budynków na wschodniej części Prawn Island.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Wersje używane przez gangi pojawiają się na ich terenach od misji Carpe 'Dime'.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA IV Burrito miało wystąpić w wyglądzie podobnym do tego z Uniwersum 3D. Świadczy o tym wrak koło Rocket St.

Firmy używające Burrito Edytuj

Gra GTA IV Chinatown Wars
Firmy

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki