Fandom

GTA Wiki

Burrito

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Burrito
Burrito (V).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ furgonetka
Producent Declasse
Przypomina Dodge Ram Van (uniwersum 3D),
Chevrolet Express (uniwersum HD)
Zobacz Gangsterski Burrito,
Laundromat,
Gumshoe

Burrito – van występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV,Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Burrito po raz pierwszy pojawiło się w Grand Theft Auto: Vice City. Przypomina Dodge Ram Vana. W San Andreas niewielkim zmianom uległy przód i tył pojazdu, w Vice City Stories występuje również wersja dwukolorowa. Na dachu furgonetki czasami pojawia się spoiler oraz dodatkowe światła. Parametry pojazdu są lepsze niż można byłoby się spodziewać. W San Andreas i Vice City Stories Burrito jest najszybszą furgonetką, w Vice City drugą (Gangsterski Burrito jest szybszy). W Vice City prędkość maksymalna pojazdu oraz wytrzymałość czynią go jednym z najlepszych pojazdów do ucieczek i pościgów. Hamulce pozwalają na szybkie zatrzymanie się. Masa jest zaletą w połączeniu z wytrzymałością. Burrito łatwo spycha lżejsze od siebie pojazdy z drogi. Auto jednak ma bardzo miękkie zawieszenie i wejście w zakręt przy wysokiej prędkości niemal zawsze kończy się dachowaniem. W San Andreas podwozie furgonetki zostało poprawione - wciąż ma miękkie zawieszenie, ale van już się nie przewraca na zakrętach. Ma on jednak nieco gorszą wytrzymałość i nie radzi sobie już tak dobrze z przepychaniem innych aut.

Uniwersum HD Edytuj

Burrito w GTA IV radykalnie zmieniło swój wygląd. Teraz przypomina Chevrolet Express. Pojazd ten występuje zawsze z bagażnikiem na dachu (nie wliczając w to Laundromata), często załadowanym. Parametry w stosunku do uniwersum 3D pogorszyły się. Pojazd jest teraz cięższy, co skutkuje niższą prędkością maksymalną, przyspieszeniem i gorszym hamowaniem. Nadal jest najszybszą furgonetką w grze (z wyjątkiem Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned, gdzie dodano ulepszone Burrito wzorowane na wariancie gangsterskim). Pozostałe parametry pozostały niezmienione. Burrito dość rzadko pojawia się na ulicach, można je znaleźć zaparkowane w dwóch miejscach w Alderney (patrz #Występowanie). W GTA: Chinatown Wars, Burrito, razem z Gumshoe, są jedynymi furgonetkami w grze. Od misji Carpe 'Dime' pojawiają się specjalne wersje używane przez gangi (wszystkie poza triadami), można ją przejąć w celu zdobycia przewożonych w nich narkotyków. W GTA V Burrito się nie zmieniło. Pojazd ma inne lusterka oraz grill.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Zaparkowany obok rzędu budynków na wschodniej części Prawn Island.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Wersje używane przez gangi pojawiają się na ich terenach od misji Carpe 'Dime'.

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA IV Burrito miało wystąpić w wyglądzie podobnym do tego z Uniwersum 3D. Świadczy o tym wrak koło Rocket St.

Firmy używające Burrito Edytuj

Gra GTA IV Chinatown Wars
Firmy

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki