FANDOM

POJAZD
Buffalo S
Buffalo S (V)
Buffalo S (patrz: tył)
Występuje w
GTA V
Typ sportowy
Producent Bravado
Przypomina Dodge Charger SRT8 II generacji (V)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage
Zobacz Buffalo, FIB Buffalo, Police Buffalo

Buffalo S – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online. Wzorowany jest na Dodge'u Charger SRT8 II generacji. Jest produkowany przez firmę Bravado. Od zwykłego Buffalo poza wyglądem różni się wieloma aspektami. Przede wszystkim łatwo można wyczuć, że jest od niego znacznie cięższy, przez co może łatwiej pokonywać przeszkody. Mimo swojej większej wagi w porównaniu ze zwyczajnym Buffalo prowadzi się lepiej, ma lepszą przyczepność i łatwiej go wyczuć. Niespodzianką jest to, że jest od niego także mniej wytrzymały. Poza tym jest także szybszy i ma lepsze przyspieszenie od swojego zwykłego odpowiednika czyli Buffalo, którego można spotkać praktycznie zawsze na ulicach. Buffalo S posiada bardzo dużo opcji tuningu. Poza oczywistymi opcjami jak silnik, skrzynia biegów czy felgi można do niego dodać parę rodzajów spojlera, masek, progów czy też zderzaków.

W Grand Theft Auto V jedynym właścicielem tego auta jest Franklin. Posiada on wersję pojazdu bez oznaczenia. Poza Franklinem, żaden z protagonistów nie może go zdobyć bez używania różnych błędów w grze. Z kolei w Grand Theft Auto Online po zainstalowaniu aktualizacji Nie jestem hipsterem każdy gracz może go kupić na stronie Southernsanandreassuperautos.com.

Występuje też wersja Buffalo S z oznaczeniem Sprunk, którą także można kupić na powyższej stronie w GTA Online.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

GTA Online

Ciekawostki Edytuj

  • Buffalo po angielsku oznacza bawół.
  • Odgłosy silnika Buffalo S przypominają dźwięki silników samochodów klasy muscle, mimo iż samochód jest klasy sportowej.
  • Samochód posiada napęd na tylne koła, a mimo to dobrze się go prowadzi.
  • Buffalo S jest cięższy od swojego zwykłego odpowiednika Buffalo.
  • Jako jeden z niewielu samochodów sportowych, pojazd ten jest czterodrzwiowy, więc pomieści razem z kierowcą cztery osoby.
  • Posiada światła cofania (wstecznego).
  • Występuje także w wersji z oznaczeniem Sprunk, ale Buffalo S z tym oznaczeniem jest dużo droższe.
  • Buffalo S jak i jego zwykła wersja Buffalo, jako nieliczne z samochodów w grze, mają złączone tylne światła.
  • Jak na swoją klasę jest to szybki samochód.