Fandom

GTA Wiki

Budynek w Washington Beach

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Budynek w Washington Beach (VC).jpg

Budynek widziany ze StarView Heights

Budynek w Washington Beach – budynek, który miał stanąć na pograniczu Washington Beach i Vice Point w Grand Theft Auto: Vice City, jednak Tommy Vercetti poważnie go uszkodził w misji Dewastator na zlecenie Avery'ego Carringtona. Po tejże, obiekt pozostaje w takim samym stanie, w jakim został po jego dewastacji, nie są dokonywane próby naprawy wyrządzonych szkód.

Jeśli Avery wprowadził w życie swój plan do końca, budynek został później wyburzony, a teren przez niego zajmowany przejęty pod część budynku budowanego po drugiej stronie ulicy.

Budynek ten miał być prawdopodobnie z założenia biurowcem. Ma 9 pięter, z czego osiągalne są 3 (szkielet konstrukcji wskazuje na to, że miał mieć ok. 11). Wszystkie są przeszklone.

Inne Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Po tym jak budynek został uszkodzony, można z zewnątrz dostrzec że w miejscach dziur w oszkleniu jest jeszcze jedna szyba, natomiast będąc wewnątrz widać tylko zewnętrzną (uszkodzoną) szybę. Ten błąd jest spowodowany użyciem tekstury szyby wewnątrz budynku która jest widzialna tylko z zewnątrz, ta wewnętrzna szyba miała się pojawiać tylko wtedy kiedy gracz byłby po zachodniej części mapy aby nie obciążać procesora doczytywaniem dokładniejszych tekstur.

Więcej w Fandom

Losowa wiki