Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 9 (Rasta Blasta)

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Budka telefoniczna 9 (Rasta Blasta) (9).jpg
Protagonista bije jedną z prostytutek
Gra Grand Theft Auto 1
Dla brat Marcus
Lokalizacja telefon nr 9 w południowo-zachodnim Greek Heights, Vice City
Cel zabicie Jima, pobicie jego podopiecznych
Nagroda $33 000 - $213 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie przedwczesna śmierć/wystraszenie Jima, śmierć którejś z prostytutek

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Rasta Blasta możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 9 w południowo-zachodnim Greek Heights.

Solucja Edytuj

Po odebraniu telefonu kierujemy się na południowy wschód i podchodzimy do gościa w żółtym ubraniu, stojącego na chodniku. Gość to Jim - alfons. W pewnym momencie Jim zacznie biec na południe - podążamy za nim. Nie możemy wsiąść do żadnego pojazdu. W trakcie swej wędrówki, Jim spotka się z czterema prostytutkami. Gdy zakończy ostatnie spotkanie, pracodawca rozkaże nam, abyśmy go zabili. Gdy się go pozbędziemy, rozpocznie się druga część misji. Zmieniamy broń na pięść i jedziemy na miejsce pobytu pierwszej prostytutki. Naszym zadaniem jest ją dogonić i pobić. Gdy ją pobijemy, robimy to samo z kolejnymi trzema. Im szybciej pobijemy któryś z celów, tym więcej dostaniemy pieniędzy (stawka spada od $50 000 do $5 000). W miarę upływu czasu, prędkość celów zacznie spadać (gdy nagroda pieniężna spadnie do $10 000, ich prędkość stanie się niższa od naszej). Nie możemy użyć broni palnej. Gdy wszystkie cztery cele zostaną pobite, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $6 000 za pierwsze trzy spotkania Jima (po $2 000), $4 000 za ostatnie spotkanie, $3 000 za zabicie Jima, $20 000 - $200 000 za pobicie jego podopiecznych (po $5 000 - $50 000).

Więcej w Fandom

Losowa wiki